Comunicat de presă
Pe canalul de WhatsApp, clienții vor avea posibilitatea să primească în fiecare duminică pliantul cu ofertele săptămânale de la magazinul Kaufland din apropierea locuinței. Broșura include detalii despre reducerile aplicate produselor marcă proprie, precum și alte promoții disponibile în magazine.
Pentru a beneficia de acest serviciu, clienții trebuie doar să se înregistreze gratuit pe canalul de WhatsApp sau să scaneze codul QR disponibil pe site-ul companiei, să trimită un mesaj cu textul „START” în conversația deschisă, urmat de selectarea orașului și adresa magazinului Kaufland preferat. Abonații vor primi apoi promoții personalizate pentru locația aleasă.
„În era digitală, clienții au nevoie de informații rapide și personalizate. Cu ajutorul noului nostru canal de WhatsApp, oferim clienților acces la ofertele săptămânale Kaufland direct de pe telefonul mobil, în cel mai convenabil mod posibil. Această inițiativă reflectă angajamentul nostru continuu pentru inovație și satisfacția clienților, la nevoile și preferințele cărora ne adaptăm permanent”, a declarat Silviu Buidan, Head of Marketing Digital, Kaufland România și Republica Moldova.
Inițiativa se înscrie în seria eforturilor continue ale companiei de a îmbunătăți experiența de cumpărare și comunicarea cu clienții.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară