Comunicat de presă
Pentru acest nou capitol, brandul are ca parteneri la nivel internațional șapte femei remarcabile, care inspiră prin povești individuale de viață și povești ce ilustrează atenția și expertiza în ceea ce privește îngrijirea părului. Două dintre acestea vor fi ambasadoarele brandurilor GLISS și TAFT, aflate sub umbrela Schwarzkopf, pentru România.
Campania "Schwarzkopf – For Every You" sărbătorește brandul într-un mod nou și interesant. ”Suntem mai mult decât încântați că fiecare dintre aceste șapte femei iconice și cu adevărat puternice împărtășesc pasiunea și angajamentul nostru față de părul sănătos și frumos. Fiecare dintre aceste personalități remarcabile vorbește despre importanța părului sănătos, într-un mod foarte personal și totuși inspirațional pentru consumatori”, spune Matthieu Chauvet, CVP Henkel Consumer Brands Hair Schwarzkopf.
Noile ambasadoare GLISS și TAFT care vor fi imaginea brandurilor pe piața din România sunt Ana Ivanović, fostă jucătoare de tenis, deținătoarea titlului nr.1 mondial, și Alli Neumann, cântăreață și compozitoare de origine germană.
Ana Ivanović – fostă numărul 1 mondial la tenis și antreprenor, noua ambasadoare GLISS.
Părul Anei a fost întotdeauna un element care a contribuit la atingerea propriului său potențial: frumusețea și bogăția părului fac parte din menținerea brandului personal. Pregătirea părului lung înainte de un meci de tenis a devenit un ritual important, oferindu-i putere și încredere. ”Viața poate fi solicitantă, atât pentru mine, cât și pentru părul meu. Păr puternic, personalitate puternică”.
Alli Neumann, cântăreață și compozitoare, va vorbi, prin propria-i poveste, despre brandul TAFT.
Experimentând diferite coafuri și stiluri, Alli exprimă continuu ceea ce simte - fie în viața de zi cu zi, fie în activitatea sa artistică. Părul înseamnă foarte mult pentru ea pe scenă, aducând nu doar valoare estetică, ci și pentru a scoate în față anumite aspecte ale caracterului său, pe care vrea să le sublinieze prin creațiile proprii. ”Părul meu face parte din personalitatea mea. Pe scenă și în afara ei, părul meu este provocat mult, dar mereu ține pasul cu mine și cu toate ideile mele creative”.
”For Every You” cuprinde viziunea Schwarzkopf în ceea ce privește părul și se reflectă în manifestul mărcii:
Părul.
Știm că nu este doar despre cum arăți
– este vorba și despre inimă.
Pentru că în spatele fiecărei bucle,
fiecărei tunsori,
fiecărei nuanțe
există un ”de ce”:
o poveste pe care vrem să o spunem,
o călătorie pe care ne dorim să o facem,
o amprentă pe care ne propunem să o lăsăm.
Și acel ”de ce” este motivul
pentru care suntem aici:
Pentru a oferi fiecăruia
instrumentele și inspirația necesară
pentru a descoperi cine este,
pentru a se exprima așa cum este.
Și pentru a găsi propriul și fiecare ”de ce”.
For Every You!
Această înțelegere a modelat și va modela succesul iconicului brand Schwarzkopf. Astăzi, Schwarzkopf este o autoritate când vine vorba de îngrijirea părului, combinând expertiza în ceea ce privește colorarea părului, îngrijirea și stilizarea sub același acoperiș. Pentru a promova în continuare tradiția Schwarzkopf, brandul este susținut de o comunitate globală de stiliști și experți. Această comunitate contribuie activ la implementarea ultimei inovații Sistem HaptIQ by Schwarzkopf, ce întărește părul, prin crearea de noi micro-legături în structura firului de păr pentru a-l repara și regenera.
Odată cu repoziționarea brandului, Schwarzkopf reiterează angajamentul brandului pentru incluziune, personalizare și creșterea puterii personale, sărbătorind frumusețea din fiecare călătorie individuală a părului, în timp ce îmbrățișează diversitatea și expresia personală.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice