Tommy Hilfiger a fost în centrul atenției vineri, 9 februarie, cu „A New York Moment”, în cadrul New York Fashion Week. Într-o seară de Ospitalitate Hilfiger la The Tommy, care a însemnat transformarea cromatică a Oyster Bar în roșu, alb și albastru, brand-ul a adus moda, spectacolul și faima la Grand Central Terminal. Începând ca o scrisoare de dragoste către New York, colecția Toamna-Iarna ‘24 a redat stilul unic al orașului și l-a reinterpretat cu un twist specific Tommy. Seara a fost momentul în care s-a anunțat revenirea la ADN-ul TOMMY HILFIGER, la codurile stilului Classic American Cool și la un look inspirat de viața din New York.
Fall ‘24 Collection Statement
„BINE AȚI VENIT LA „UN MOMENT NEW YORK”.
Colecția Toamna-Iarna ‘24 a început ca o scrisoare de dragoste către New York, deoarece Tommy Hilfiger a comprimat o viață întreagă de amintiri într-un „Moment New York” perfect. Colectia este inspirată de New York, locul unde Classic American Cool s-a născut, redând stilul unic al orasului si reinterpretându-l cu un twist specific Tommy. Este spiritul prep, modernizat prin prisma New York-ului.
Continuând tradiția de prelucrare a detaliilor atletice în colecțiile sale, Tommy aduce o abordare nouă în ceea ce privește îmbrăcămintea sport americană casual. Stilul prep clasic din anii ’90, se traduce prin rugby, blazer, pantaloni chino și jacheta de varsity, și a fost îmbogățit cu piese texturate din velur, țesătură twill cu model Herringbone, și dungi cretoase. Paltoanele pentru femei sunt confecționate din lână de cămilă, prezontă carouri amplificate și tweed în nuanțe pământii, în timp ce tricotajele și rochii mini polo sunt realizate din cașmir premium. Silueta provine dintr-o perioadă în care TOMMY HILFIGER avea o perspectivă mai relaxată asupra codurilor prepi americane, jucându-se cu un croi mai larg la pantaloni, o poziționare relaxată a nasturilor și îmbrăcăminte de exterior voluminoasă. Stilul Tommy Americana prinde viață în nuanțe de roșu, alb și albastru care infuzează ADN-ul iconic al mărcii cu modernitate.
Entertainment & Experience
Spectacolul a fost gândit ca o experiență intimă, fiind integrat în decorul faimosului Oyster Bar din Terminalul Stației Grand Central, cu un twist al felului în care Tommy oferă fashion entertainment. Oaspeții au fost conduși în subteran pentru a participa la o experiență fermecătoare care a fost ca și cum se aflau în cel mai distractiv (și nu doar atât) club secret al modei. Legendele divertismentului Questlove și câștigătorul multi-GRAMMY® Jon Batiste au adus muzica pe podium cu un twist specific Tommy.
Soundtrack-ul lui Questlove, inspirat de Grand Central, a fost expus sub forma unei călătorii prin cele cinci cartiere din New York. Jon Batiste a oferit un final plin de energie interpretând piesa sa de succes „Freedom”, interpretarea sa live fiind un moment integrat între spectacole de la Premiile GRAMMY® și cel din la Las Vegas.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri