Realizată de Mert Alas, campania amplifică statutul lui Jung Kook de popstar global, dezvăluindu-i încrederea naturală pe care o emană, în timp ce domină emblematica stație Grand Central prin prezența sa în noile stiluri Calvin Klein Jeans. Cea mai recentă colecție Calvin Klein Jeans infuzează produse essentials cu energia tinerească și codurile de design minimaliste specifice brand-ului: Blugii Straight Fit‘90 oferă o interpretare nostalgică a siluetei esențiale din denim, iar Tricoul Oversized Monogram upgradează un item staple cu o abordare tonală a renumitei monograme logo Calvin Klein. De la denim nou la îmbrăcăminte casual premium, colecția Calvin Klein Jeans Primăvara 2024 aduce un stil unic produselor emblematice și aduce în centrul atenției autenticitatea mărcii pentru o nouă generație.
Campania Primăvara 2024 continuă să exploreze universul Calvin Klein, concentrându-se pe talente care influențează cultura urbană, surprinse în diferite momente, care le evidențiază individualitatea, le deblochează încrederea și dezvăluie întregul stil de viață Calvin Klein. Urmărește-ne pentru următorul capitol.
Credit Campanie:
Imagine: Mert Alas
Stilist: Emmanuelle Alt
Credit Editorial:
Calvin Klein
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate