Comunicat de presă
Miu Miu a luat naștere în 1993 din spiritul independent și neconvențial al Miucciei Prada. Încă de la lansare, brandul de lux a fost reîncarnarea creativității experimentale în modă. Cu o atingere ușoară, dar întotdeauna sofisticată, Miu Miu conduce moda, reprezentând curajul de asumare a riscurilor, precum și un instinct ascuțit de a răspunde schimbărilor din moda și cultura contemporane. Brandul este o sursă infinită de inspirație pentru frumusețe și se adresează unui public emancipat, sofisticat și atent la ceea ce cumpără, de unde, precum și de impactul pe care articolele cumpărate îl au.
Parteneriatul dintre L’Oréal Groupe și Miu Miu marchează începutul unei noi ere. Primele parfumuri Miu Miu ca parte din divizia L’Oréal Luxe sunt așteptate să fie lansate în 2025. Acordul dintre cele două companii va intra în vigoare după procedurile standard de reglementare, dacă este cazul.
“În ultimii ani, parteneriatele puternice cu echipele Prada au fost un real succes. Suntem încântați să urăm bun venit brandului Miu Miu în portofoliul nostru și să explorăm potențialul remarcabil în frumusețe. Cu o poziționare unică, alimentată de creativitate și experimentare fără limite, Miu Miu va completa perfect portofoliul de mărci emblematice L’Oréal Luxe și va consolida poziția noastră de lider la nivel mondial pe segmentul de parfumuri.”, a declarat Cyril Chapuy, Președinte L’Oréal Luxe.
“Suntem încântați să anunțăm parteneriatul cu L’Oréal, o companie care se remarcă drept lider de piață în frumusețe la nivel global. Acest nou capital va susține dezvoltarea mărcii și va ajuta la valorificarea întregului potențial al Miu Miu în categoria de beauty.”, a adăugat Benedetta Petruzzo, CEO Miu Miu.
“Asemeni brandului său soră, Miu Miu reprezintă o îmbinare între eleganță și rafinament modern, dar care se distinge prin comunicarea sa ludică, asociată profilului tânăr, oferindu-i consumatorului nu doar produse de parfumerie, ci și oportunitatea de a se exprima într-un mod original, îndrăzneț și jucăuș. Prin acest acord, ne bucurăm de faptul că divizia L'Oréal Luxe obține încă un instrument de expresivitate al frumuseții umane, având la bază experiența luxuriantă, inspirațională și de înaltă calitate caracteristică tuturor produselor noastre.”, a declarat Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux din cadrul L’Oréal România.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri