Tommy Hilfiger anunță un parteneriat de referință cu F1 ACADEMY™ - seria este concepută ca să ajute și să dezvolte tinerele femei pilot, și pentru a o sponsoriza pe Nerea Marti, pilot lider spaniol.
Bazându-se pe o moștenire de parteneriate inovatoare în lumea Formulei 1™, Tommy Hilfiger accelerează folosindu-se de platforma sa globală pentru a le ajuta pe tinerele femei pilot să se simtă puternice și să remodeleze universul sportului. Având în centrul atenției F1 ACADEMY™, parteneriatul este construit pe o viziune comună legată de susținerea femeilor pilot neînfricate, ghidându-le să ajungă la nivelurile de elită ale competiției.
„Sunt încântată de abordarea Tommy Hilfiger pentru acest sezon și este uimitor să le purtăm culorile în timp ce depășim limitele în fiecare cursă,” a spus Nerea Marti. „Sprijinind F1 ACADEMY, el susține toate femeile pilot, ajutându-ne să trecem peste multe bariere. Dincolo de ceea ce se petrece pe pista de curse, aștept cu nerăbdare activările și evenimentele care mă vor ajuta să mă dezvolt pe plan profesional cât și pe plan personal.”
“De când mă știu am fost un fan al sporturilor moto, iar evoluția lor este incitantă” a spus Tommy Hilfiger. “Lumea sporturilor moto evoluează într-un ritm incredibil iar F1 ACADEMY™ este în fruntea acestei mișcări. Aștept cu nerăbdare să colaborez cu Susie Wolff, Managing Director, Nerea Marti, pilot lider și întreaga echipă F1 ACADEMY pe măsură ce doboară barierele într-un sport dominat de bărbați.”
Colaborarea cu echipele de Formula 1™ a început din anii ‘90, și moștenirea TOMMY HILFIGER continuă cu unul dintre cele cincisprezece costume concepute pentru sezonul 2024. Nerea Martí a debutat într-o mașină și un costum de cursă, amândouă personalizate cu brand-ul TOMMY HILFIGER, în testele pre-sezon din Arabia Saudită în perioada 20-23 februarie. Uniforma personalului F1 ACADEMY este, de asemenea, proiectată și furnizată de Tommy Hilfiger.
„TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai cunoscute brand-uri de lifestyle la nivel mondial, astfel este o onoare să îi avem alături în F1 ACADEMY ca Partener Oficial,” a spus Susie Wolff. „Tommy Hilfiger este implicat în totalitate în misiunea noastră de a îmbunătăți reprezentarea femeilor în sporturile moto, iar platforma lor globală va atrage oameni din afara lumii motorsportului și ne va ajuta să ajungem la un public nou.”
Tommy Hilfiger continuă să fie lider în cultivarea campaniilor și activărilor revoluționare în cadrul Formula 1™. Inițiativele anterioare includ crearea de colecții cu legenda sportului Lewis Hamilton și găzduirea de spectacole de modă inspirate de pista de curse. Brand-ul dezvoltă această moștenire, în calitate de partener la mult-așteptatul film Apple Original Formula 1, cu Brad Pitt alături de ambasadorul TOMMY HILFIGER Menswear, Damson Idris.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației pe social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @F1Academy și @NereaMarti32.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară