Comunicat de presă
Ca tribut adus acestei asocieri unice, Carlsberg România a lansat o ediție limitată de doze de colecție cu numele jucătorilor legendari Ian Rush și John Barnes. Designul produsului este inspirat de tricourile celor doi mari fotbaliști ai FC Liverpool, păstrând vii spiritul și tradiția echipei. Dozele speciale sunt disponibile deja în magazinele partenere, invitând suporterii să celebreze și să fie parte din povestea care ține deja de peste 3 decenii.
„Suntem încântați să anunțăm continuarea colaborării cu FC Liverpool, unul dintre cele mai de succes și longevive parteneriate din lumea sportului”, afirmă Cristina David, Marketing Services & PR Director. „Extinderea acestui parteneriat reconfirmă valorile comune și angajamentul reciproc pentru profesionalism și măreție. Celebrăm și în România acest parteneriat maraton, nu doar prin colecția de doze în ediție limitată dedicată LFC, dar și prin activări, campanii speciale și o surpriză extraordinară pentru suporterii fotbalului și pentru iubitorii de bere Carlsberg. Suntem foarte entuziasmați și emoționați să anunțăm că o mare legendă a fotbalului englez, un mare jucător din istoria FC Liverpool o să fie alături de noi în cadrul unui eveniment special. Stați aproape de noi și fiți primii care află numele legendei!”
La fel ca până în cel de-al 32-lea an de parteneriat, pasiunea, tradiția, spiritul de echipă și istoria vor fi numitorul comun și mai departe pentru Carlsberg și FC Liverpool, cei doi „coechipieri” din cadrul acestui parteneriat record. Până în 2034, anul care va marca 42 de ani de colaborare, Carlsberg va continua să celebreze istoria și performanțele lui FC Liverpool prin campanii și momente speciale, așa cum a făcut-o și până astăzi.
Pe 19 februarie, Carlsberg a lansat și o campanie promoțională cu premii și experiențe memorabile care vor continua să marcheze legătura strânsă între fotbalul din cel mai puternic campionat al lumii și probabil cea mai bună bere din lume. Printre premiile din campania Carlsberg din acest an se numără pachete de doze în ediție limitată, tricouri originale Liverpool FC și marele premiu, bilete la un meci pe Anfield, acolo unde suporterii pot trăi o experiență unică în Carlsberg Lounge.
„Este al doilea an în care echipa de marketing Carlsberg România își concentrează eforturile pentru a sublinia, cât mai creativ și mai vizibil, afinitatea dintre berea Carlsberg și fotbalul legendar. Campania actuală este susținută de un plan de marketing solid, care asigură vizibilitate pe majoritatea canalelor media și care pune accentul pe promovarea în mediul digital și activări in-store. Pentru noi, nu este o simplă campanie promoțională, ci reprezintă modul nostru de a celebra prelungirea cu încă 10 ani a unui parteneriat de care suntem foarte mândri. Suntem bucuroși să folosim această ocazie pentru a ajunge la inimile iubitorilor de fotbal și de bere Carlsberg, oferindu-le premii remarcabile și experiențe unice, despre care știm că își vor aminti mult timp după ce promoția s-a încheiat”, spune Loredana Stoica, Senior Brand Manager Carlsberg România.
Pentru detalii suplimentare despre campania în derulare și despre ediția limitată de doze Carlsberg de colecție, vă invităm să urmăriți canalele de comunicare Carlsberg România:
www.facebook.com/carlsbergromania
www.instagram.com/carlsbergromania
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri