Distribuția noii campanii, fotografiate de Stuart Winecoff, include talente din industriile creative – Reezy, Jasmine Jobson, Teezo Touchdown, Rikimaru, Cara Taylor și Vinnie Hacker – susținând poziția brandului de penetrare tot mai mare în fashion și cultură la nivel global.
Roșul recognoscibil HUGO este unificatorul campaniei. Această nuanță distinctivă își face apariția în tot conținutul creativ, pentru a aminti privitorilor că rebeliunea pură și originalitatea puternică sunt parte din ADN-ul brandului.
Noua colecție este definită de abordări moderne ale costumului, prezentat în culori pastel estompate și un mix de design riguros cu siluete mai fluide supradimensionate. Piese metalice, articole cu logo-ul brandului, topuri scurte și accesorii statement completează selecția în stil recognoscibil avangardist.
Pentru a-și cimenta conexiunea cu generația socială, HUGO va promova în social media noua colecție și campanie, pentru a crea buzz. În offline, aranjamentele din vitrine și din magazinele fizice se vor focaliza pe codul vestimentar caracteristic al brandului, promovând și mai puternic abordarea îndrăzneață HUGO pentru vara 2024.
Colecția de vară 2024 de la HUGO este disponibilă deja în magazinul HUGO din Băneasa Shopping City, București.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice