Comunicat de presă
I DO IT MEINL WAY este despre clipele mici care merită sărbătorite cu o ceașcă de cafea de calitate premium, reamintindu-ne să ne oferim timp și să punem pauză într-o lume plină de notificări, mesaje și întâlniri. Campania este inspirată de Cultura Cafenelelor Vieneze, care ne încurajează să ne bucurăm pe îndelete de momentele mici, dar semnificative ale vieții.
Conceptul surprinde în același timp dedicarea partenerilor Julius Meinl de a oferi clienților experiențe delicioase și memorabile la cafea. În 2024 compania își propune să ofere cafea de calitate și mai multor consumatori, prin încheierea unor noi parteneriate în zona HoReCa. În acest moment portofoliul Julius Meinl include sute de cafenele de top, hoteluri și restaurante în 70 de țări din toată lumea, inclusiv România.
"Suntem foarte mândri să oferim momente delicioase și memorabile la cafea acasă, dar și alături de partenerii noștri din industria HoReCa. Noua noastră campanie redefinește perspectiva asupra consumului de cafea – noi credem că obiceiul de a servi o cafea este mai mult decât o experiență de relaxare sau reflecție, este o celebrare vibrantă a vieții însăși. Fie că este vorba de o discuție cu prietenii sau de un moment pentru tine, dorim să inspirăm oamenii să îmbrățișeze momentele mici care poartă un adevărat sens și care alcătuiesc mozaicul vieții noastre." - Christina Meinl, membră a celei de-a cincea generații a familiei Meinl
În toate țările în care este prezent brandul, 63 de cești cu cafea Meinl sunt savurate, în medie, în fiecare secundă, ceea ce înseamnă mii de momente pline de gust pentru iubitorii de cafea de toate vârstele. Campania surprinde șase povești ce au loc în locuri iconice din Viena, menite să conecteze consumatorii la Cultura Cafenelelor Vieneze și să îi încurajeze să își ofere timp pentru a se bucura de micile momente ale vieții
Julius Meinl oferă tuturor șansa de a savura o ceașcă de cafea de calitate, cu sortimente variate de cafea boabe, măcinată și capsule la vânzare și în marile lanțuri de magazine și online. În 2024 brandul pregătește campanii, promoții și noi lansări pentru consumatori.
„Ne bucurăm că putem oferi consumatorilor șansa de a savura o cafea de cea mai bună calitate în confortul propriei case. Noi, la Julius Meinl, știm cât de importante sunt clipele mici și ne dorim să le facem cât mai speciale, cu o cafea prăjită în stil vienez, din boabe atent selectate. În 2024 pregătim mai multe campanii, lansări și oferte pentru toți cei care iubesc să savureze cafeaua, să își creeze amintiri și să se alimenteze în mod constant cu inspirație.” – Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl România.
Pentru cei care își doresc să savureze o cafea bună acasă, între 18 martie 2024 și 5 mai 2024 Julius Meinl lansează o campanie promoțională cu sute de premii, oferind consumatorilor șansa să câștige experiențe inedite pe gustul lor și kit-uri de cafea pentru acasă.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri