Comunicat de presă
În perioada 21 – 31 martie, centrul comercial se transformă într-un portal care îmbină stilul, eleganța și inspirația de shopping, prin experiențe menite să ghideze vizitatorii în universul de fashion al Băneasa Shopping City, având în focus articole din noile colecții recent lansate în magazine . Astfel, ultimele 10 zile ale acestei luni vor fi dedicate proiectului „The Wardrobe Project”, în cadrul căruia vor avea loc o serie de evenimente dedicate clienților.
Prin intermediul „The Wardrobe Project” cei care vor trece pragul centrului comercial sunt invitați să pașească într-un spațiu al modei, curatoriat de stiliști și pasionați de fashion, pentru a participa la workshopuri și sesiuni educative de styling. De asemenea, clienții vor beneficia de tombole cu premii și discounturi speciale la magazinele partenere pe toată durata activării, dar în special de inspirație pentru outfituri fresh, în ton cu noile tendințe ale acestui sezon.
„Când ești atras de ceva, fie că este vorba despre fashion sau alte arii de interes, cauți mereu noutatea, iar inspirația apare atunci când te aștepți mai puțin. Uneori pasiunea ne influențează stilul vestimentar, alteori acesta poate fi o bază solidă a lucrurilor sau momentelor care ne fac inima să tresară. Băneasa Shopping City devine în luna martie locul în care pasiunile și exprimarea personalității prin modă, stil, trenduri se întâlnesc într-un loc special amenajat pentru toți iubitorii de fashion. Prin lansarea proiectului „The Wardrobe Project” și a acțiunilor din cadrul acestuia, Băneasa Shopping City încurajeză vizitatorii să fie autentici și să își definească stillul pe care ulterior să îl poarte cu încredere. „The Wardrobe Project” își propune să funcționeze ca un univers special creat pentru a veni în întâmpinarea clienților aflați în căutare de inspirație”, a declarat Daniela Matei, Senior Communication Manager, Băneasa Shopping City.
Proiectul se va lansa printr-un eveniment, iar acțiunile ce vor urma, vor face subiectul unor întâlniri cu stiliști și lideri de opinie din domeniul modei, care vor împărtăși din cunoștințele lor și vor oferi sfaturi bazate pe experiența acumulată în domeniu. De asemenea, vor expune în cadrul spațiului special amenajat, o serie de ținute ce vor purta semnătura lor, pentru a exemplifica și inspira totodată, atât în mediul online, cât și în cel offline, persoanele din comunitatea lor, clienți ai Băneasa Shopping City.
Sesiunile de styling, tombolele cu premii, discounturile speciale oferite de magazinele partenere în perioada activarii și inspirațiile pentru outfituri aferente diferitelor teme de fashion, vor putea fi accesate la set-up-ul „The Wardrobe Project”, în intervalul 21-31 martie. Clienții centrului comercial se vor putea informa pentru a fi la curent cu tot ce se întamplă în cadrul proiectului, vizitând paginile de Social Media ale Băneasa Shopping City sau site-ul oficial www.baneasa.ro.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară