IN ACEST ARTICOL:

Waterdrop rămâne alături de consumatori și în acest sezon, continuând să insufle valori pozitive și sustenabile prin lansarea noii colecții de primăvară și reintroducerea în portofoliu a aromei inedite - COLA.

Comunicat de presă

Având drept scop principal promovarea unui stil de viață sănătos și responsabil, compania continuă demersul de a contracara tendințele îngrijorătoare privind consumul excesiv de zahăr în rândul populației globale și efectele nocive ale acestui obicei asupra sănătății.

Primăvara aduce cu sine și astenia de primăvară, care ne poate face să ne simțim obosiți și lipsiți de energie. În această perioadă, căutăm adesea surse de revitalizare rapidă, cum ar fi sucurile carbogazoase, cafeaua sau energizantele, pentru a ne elibera de starea de moleșeală. Cu toate acestea, este important să ne amintim că aceste băuturi conțin cantități semnificative de zahăr și alte ingrediente extrem de nocive pentru organism. Aici intervine alternativa inovatoare de hidratare, prin relansarea Microdrinks COLA, care oferă gustul răcoritor și revigorant al unei băuturi carbogazoase tradiționale, fără a compromite însă sănătatea.

Aducând un aport substanțial de vitamine precum vitamina C, B3 și B5 - vitale pentru menținerea imunității în noul sezon. Acestea sunt obținute exclusiv din extracte naturale de fructe și plante, fără zahăr, coloranți sau conservanți, cuburile Microdrinks COLA sunt înlocuitorul perfect al sucurilor nocive. Faptul că pot fi consumate zilnic, fiind chiar benefice pentru organism, reprezintă un mare avantaj și o evoluție remarcabilă pentru industria FMCG, dar și o oportunitate de diversificare a gamelor de produse oferite de jucătorii din industria HoReCa.

„Suntem încântați că am reușit să readucem în atenția publicului un produs inovator și foarte apreciat, care poate contribui la reducerea consumului de băuturi carbogazoase și îndulcite, lipsite de valoare nutrițională. Aroma COLA nu este doar un produs, ci exemplifică faptul că adoptarea unui stil de viață sănătos și menținerea unei stări generale de bine depind de alegerile pe care le facem zi de zi în alimentația noastră. Încurajăm cât mai multe persoane să includă în dieta lor produse fără zahăr adăugat sau arome și coloranți artificiali, optând pentru produse obținute din extracte naturale și ambalate în materiale sustenabile și reciclabile, reducând concomitent impactul nociv asupra mediului”, a declarat Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Noutatea colecției de primăvară este de adusă de designul fresh al sticlelor reutilizabile, în ton cu nuanțele vibrante de primăvară. Variantele disponibile includ nuanța de verde pastelat sau combinația perfectă de galben și lila, ambele având un aspect lucios, care reîmprospătează experiența de hidratare.

Waterdrop marchează începutul noului sezon prin atenția acordată atât consumatorilor, cât și mediului înconjurător. Pentru că primăvara înseamnă revenirea naturii la viață, iar odată cu ea și starea de bine a oamenilor, pe lângă designul atrăgător al produselor, compania se preocupă și de impactul pozitiv asupra mediului. Astfel, toate recipientele și produsele sunt create din materiale sustenabile care nu poluează planeta. Prin alegerea acestor alternative, nu numai că ne protejăm sănătatea, evitând riscul de a consuma microplastic, dar contribuim și la reducerea amprentei ecologice, evitând poluarea și consumul excesiv de zahăr procesat.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri