Comunicat de presă
Campania este concentrată pe aceste trei siluete emblematice din cultura sportului–Gazelle, Samba și Handball Spezial. Inițial create pentru sporturi diferite, de la alergare și antrenamente, la fotbal sau handbal, de la nașterea lor, fiecare model clasic a continuat să aibă un impact asupra diverselor medii, culturi și mișcări sociale.
Filmat și regizat de Vincent Haycock, filmul campaniei îl are ca protagonist pe Carlisle Aikens, skateboarder profesionist și membru al echipei adidas Skate Team, încercând să îi capteze energia atemporală. Un tablou al vieții văzut prin povestea a o mie de adidas Originals, un film dintr-un singur cadru fluid ce îl surprinde pe protagonist mergând pe stradă și trecând pe lângă scene care pun în prim-plan oameni, comunități, identități și subculturi care și-au însușit adidas.
O serie de imagini aduc un omagiu suitei de oameni și personalități care poartă adidas Originals astăzi – fiecare în stilul propriu, scriind noi capitole pentru modelele emblematice atemporale. Samba, Handball Spezial și Gazelle sunt surprinse într-o serie de locații și contexte, povestea campaniei aducând la viață versatilitatea unor sneakeri ce pot fi purtați într-o mie de feluri.
Alături de filmul campaniei și imagini, adidas Originals celebrează spiritul siluetelor sale clasice și oamenii care le conferă o nouă personalitate astăzi cu un digital hub care găzduiește conținut generat de useri. Fanii modelelor sunt invitați să-și expună look-urile folosind #Samba #Gazelle și #Spezial în social media.
De la sport la skate, muzică și fashion.
Odată devenit un clasic, rămâne un clasic pentru totdeauna.
Despre adidas Originals:
Inspirat de moștenirea bogată a brandului adidas în sport – unul dintre brandurile sport de top din lume, un designer global și creator de încălțăminte și îmbrăcăminte sport - adidas Originals este un brand de lifestyle fondat în 2001. Având la bază arhiva adidas, adidas Originals continuă să dezvolte patrimoniul brandului prin inovație de produs permanentă și abilitatea de a filtra creativitatea și curajul de pe terenurile și stadioanele sportive prin lentila culturii contemporane tinere. Marcat de trifoiul iconic, folosit pentru prima dată în 1972 și susținut de cei care continuă să formeze și să definească cultura creativă, adidas Originals continuă să fie în prima linie ca brand de fashion urban.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri