IN ACEST ARTICOL:

În cadrul celor două decenii de prezență pe piața locală, Töpfer s-a dedicat creșterii și îngrijirii generațiilor, alegând cu atenție ingredientele, în deplină armonie cu oamenii și mediul înconjurător.

Comunicat de presă

Într-un context demografic provocator, cu o scădere a natalității de 19% în ultimii ani, Töpfer, brand din portofoliul Alliance Helthcare, a înregistrat o creștere impresionantă de 11% a numărului de unități vândute în ultimii cinci ani. Această performanță subliniază adaptabilitatea și reziliența brandului în fața tendințelor de piață dificile, precum și încrederea consumatorilor în calitatea și beneficiile produselor Töpfer.

„Anul acesta, Töpfer aniversează 20 de ani pe piața din România, iar acest moment este mai mult decât o bornă temporală. Este celebrarea a două decenii de creștere și îngrijire a generațiilor, de selecție meticuloasă a ingredientelor în armonie cu oamenii și natura. Această perioadă a fost martoră a angajamentului nostru constant pentru tradiție și calitate excelentă, un pilon al succesului nostru. Încrederea și fidelitatea consumatorilor noștri, alături de legătura profundă pe care am construit-o cu familiile din țară reafirmă acest lucru. Suntem mândri să spunem că produsele noastre sunt prezente în toate farmaciile din România, asigurând accesibilitate largă consumatorilor”, a spus Iulian Trandafir, VP Regional Director Alliance Healthcare – România, Cehia și Lituania.

De la debutul în România în 2004, cu o gamă inițială de doar șase produse, Töpfer a crescut exponențial pentru a oferi astăzi un portofoliu larg de 32 de produse, incluzând hrană bio pentru sugari și copii, precum și produse cosmetice cu ingrediente ecologice, destinate igienei și îngrijirii mamei și copilului. Diversificarea portofoliului reflectă viziunea brandului de a răspunde nevoilor în evoluție ale familiilor, oferind produse sigure și sustenabile care promovează o viață sănătoasă încă de la început.

„Celebrând 20 de ani de prezență în România, ne amintim cu bucurie de drumul parcurs, de generațiile susținute prin produsele Töpfer. Această aniversare nu doar că marchează două decenii de realizări, ci reafirmă și dedicarea brandului de a merge mai departe în armonie cu natura, pentru binele generațiilor", a spus Adrian Florea, Director Inovație Alliance Healthcare România.

Săptămâna aceasta, Alliance Healthcare România a organizat un eveniment memorabil, pentru a marca cele două decenii de prezență a brandului Töpfer în România. Celebrarea a adunat profesioniști din domeniul sănătății și a oferit participanților un spectacol unic, dedicat generațiilor și evoluției lor. Prin discuții captivante și un moment artistic special, evenimentul a subliniat legătura profundă dintre generații, reflectând angajamentul continuu al Töpfer pentru o creștere și educație sănătoasă, atât pe plan medical și psihologic, cât și emoțional.

Istoria Töpfer, care își are originile în anul 1911, este marcată de inovații semnificative în domeniul nutriției și îngrijirii copiilor. De la dezvoltarea formulei de lapte proteic pentru sugarii cu tulburări gastro-intestinale, apoi a formulei Lactana B, prima care conținea culturi vii de Bifidobacterii – combinația unică de tulpini probiotice care se folosește și în prezent, la lansarea primelor formule de lapte ecologic pentru sugari.

În prezent, Töpfer se mândrește cu 20 de ani de prezență pe piața din România și cu o tradiție de peste un secol de producție sustenabilă, fie că este vorba de produse lactate ecologice sau de produse cosmetice naturale.

În spiritul inovației continue și a protejării mediului înconjurător, brandul a implementat soluții de ambalare ecologică în detrimentul autocolantelor de hârtie tipărite, folosind exclusiv hârtie 100% reciclată și chiar utilizând cerneluri ecologice, pe bază de ulei vegetal, pentru imprimarea cutiilor exterioare, astfel eliminând peste 6 tone de deșeuri anual.

Angajamentul Töpfer față de calitate este evidențiat de menținerea și îmbunătățirea continuă a standardelor de producție, conform IFS Food, standard specific internațional pentru auditul calității și siguranței produselor alimentare. În plus, obiectivele de sustenabilitate ale brandului includ reducerea semnificativă a emisiilor de CO2 și promovarea unei agriculturi ecologice care respectă bunăstarea animalelor.

Produsele Töpfer sunt concepute nu doar pentru a satisface nevoile nutriționale ale copiilor, ci și pentru a promova un stil de viață sănătos și sustenabil. Folosirea ingredientelor bio și a practicilor ecologice înseamnă reducerea expunerii la pesticide, organisme modificate genetic, hormoni de creștere și antibiotice, oferind astfel o nutriție de înaltă calitate care susține dezvoltarea sănătoasă a a copiilor.

Celebrând două decenii de prezență în România, Töpfer își reafirmă dedicarea față de misiunea sa de a oferi produse care îmbină tradiția, calitatea și inovația, într-un angajament neclintit față de viitorul sustenabil al generațiilor.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri