Comunicat de presă
Deși puternic afectate de schimbarile contextului pandemic, de concurența neloială din industrie, de criza lipsei de personal, dar și de inflația ridicată - saloanele de top (4 și 5 stele) mizeaza pe un segment nou de consumatoare, reprezentat de ceea ce numim ,,business women”.
În tot acest context marcat de incertitudini, dar și de schimbari generate de avansul tehnologic, femeile de afaceri devin cliente fidele ale saloanelor de top din capitală și din marile orașe ale țării și tot mai mulți jucatori din industrie investesc sute de mii de euro în aparatură cu scopul de a se ridica la nivelul așteptărilor acestui segment de public. Este o decizie strategică, chiar dacă această industrie încă se confruntă cu tot mai multe piedici și incertitudini.
,,Calatoresc mult, în Europa, dar și în lume. Sunt independete, își permit și nu se zgarcesc atunci cand investesc în propria imagine, mai ales când sunt conștiente de rezultatele procedurilor estetice. Experimentează diferite tratamente în țările vestice și au așteptări. În strategia noastră de poziționare, am cautat mereu cele mai inovative aparate pentru regenerarea faciala și corporală, iar cea mai recentă achiziție poate fi testată în salonul nostru din incinta Sheraton Hotel din București. Saloanele noastre sunt amplasate în locații exclusiviste și punem accent pe experiența clientelor. Femeile de afaceri pot ajunge cu ușurință în unul dintre saloanele GETT'S. Cel mai recent aparat achiziționat de GETT'S Salons este SKEYNDOR_MEGAN - un aparat de regenerare facială și corporală, care combină întregul potențial al Hi-Freq, Dermaboost și Deep RGB într-un dispozitiv unic multi-tratament care, împreună cu Hi-Tech Performing Cosmetics, creează o sinergie perfectă cu efecte spectaculoase. Aparatul revoluționează modul de rejuvenare facială și corporală și a reprezentat o investiție de 20 000 euro. Costul unei ședințe pornește de la 500 de lei ”, afirma Lucian Miess fondator şi proprietar GETT'S şi preşedintele RoBeauty.
1 din 3 clienți ai GETT'S Salons provin din mediul de afaceri, iar tratamentele de înfrumusețare fac parte din strategia de construire a brandinugului personal și de consolidare a încrederii în sine. Tocmai de aceea, femeile de afaceri sunt tot mai atente la modul în care arata, dar și la procedurile din saloanele de 4 și 5, respectiv la tehnologia utilizată.
Femeile de afaceri vin în mod constant la tratamente de înfrumusețare considerand că investesc în propria imagine, fapt ce le permite să își atinga mai ușor obiectivele de afaceri. Grație poziționării lor, GETT'S Salons sunt frecventate tot mai mult de consumatoare venite străinătate, care călătoresc în România în scop de afaceri, iar ele au un cuvant decisiv în modul în care sunt oferite serviciile la nivelul Saloanelor GETT'S, dar si cu privire la aparatura existentă în saloane.
Cea mai recentă achiziție este comparabilă cu aparatura din filmele SF, însă vorbim de modul în care se vor oferi serviciile de estetică profesionala la nivelul saloanelor de 4 și 5 stele.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară