Comunicat de presă
Miercuri seară, lansarea ediției limitate Gold Signature Jacket a fost celebrată cu fast de clienți și admiratori ai stilului Viggo, dar și de designerul Cătălin Botezatu, Mihai Petre în calitate de Master of Ceremony plus numeroase persoane publice printre care Ștefan Bănică Jr. împreună cu fiul său Radu, Monica Bîrlădeanu, Viorel Moldovan și Raluca Bădulescu. Seara exclusivistă a fost completată de interpretarea virtuoasă a mezzosopranei Andreea dell Uomo și a tenorului Alin Stoica, acompaniați la pian de Claudia Șuteu, în acord cu ambianţa artistică a vilei patrimoniu cultural.
De atmosfera aparte a evenimentului s-au bucurat și reprezentanţii Loro Piana, invitaţi speciali, mai exact: Vittorio Osella - Market Development Manager, Matteo Brunetti - Trade Marketing Manager și Filippo Orefice - Sales Manager.
“Această ocazie pune în lumină colaborarea de aproape 10 ani dintre Loro Piana și partenerul oficial Viggo Tailoring. Doar pe baza unor principii comune legate de calitate și servicii premium se putea construi în timp o astfel de relaţie solidă. Ca rezultat, Viggo și-a câștigat onoarea de a fi considerat ambasador al brandului de țesături în România” a povestit cavalerul Vittorio Osella, cu o carieră de aproape 29 de ani în cadrul companiei.
Pasiunea pentru excelență poartă Loro Piana într-o călătorie în jurul lumii în căutarea celor mai fine fibre naturale. Astfel, explorarea la standarde înalte a cașmirului și mătăsii propune o experiență tactilă rafinată celor ce iubesc să călătorească cu stil. Fler-ul sartorial întâlnește rafinamentul relaxat în țesăturile Cruise din colecția Primăvară-Vara 2024, produse în Italia și selectate pentru realizarea sacoului Viggo Gold Signature. Materialul lejer, cu o densitate de 220g/m2, se prezintă în nuanțe îndrăznețe, Viggo optând pentru alb, bordeaux, verde și bleumarin, într-o cromatică reprezentativă pentru tricolorul Italiei și de inspirație marină.
Pentru că adevăratul lux este minimalist, detaliile ediției limitate a sacoului Viggo au fost cusute cu fir de aur Piana Clerico. Acesta este unic și reprezintă o expresie de top a confortului și preţiozităţii prin caratajul de 24k. La bază stă tradiția din dinastia textilă a famliei Piana ce a fondat în 1582 una din primele țesătorii din regiunea Biella. Cusătura butonierelor, a gulerului, umerilor, buzunarelor, mânecii și reverelor devine o extensie a nobleței ținutei, dobândind puterea unei bijuterii.
Imaginată cu pasiunea cu care un artist își conturează opera, această ediție limitată cuprinde obiecte sartoriale de înaltă valoare, realizate în regim Made to Measure. Prețul unui sacou pornește de la 1500 euro, orice exigență suplimentară legată de personalizare devenind o provocare acceptată pentru Viggo.
Astfel, la calitatea superioară a țesăturilor și a firului de aur provenind din Italia se adăugă amprenta The Art of Tailoring ca expresie a elitei sartoriale masculine. Dincolo de un simplu dicton de stil, croitoria de lux este ridicată la rang de artă prin colecțiile Viggo Spring Summer 2024 și, în mod special, prin piesa statement Gold Signature Jacket.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri