Comunicat de presă
În cadrul galei se vor servi patru sortimente de vin Casa de Vinuri Cotnari S.A.: Naiv Tămâioasă Românească, un vin alb sec, Naiv Busuioacă de Bohotin, rose sec, Naiv Fetească Neagră, roșu sec și nu în ultimul rând, ZAZ, un spumant alb brut.
Premiile Gopo reprezintă o ocazie unică de a recunoaște și recompensa cele mai importante contribuții cinematografice din anul precedent, evidențiind valorile autentice ale industriei de film. Cu o selecție impresionantă de 33 de lungmetraje, atât de ficțiune, cât și documentare, lansate în cinematografe în 2023, ediția din acest an promite să fie una memorabilă. Juriul, format din peste 600 de profesioniști din diverse domenii ale industriei cinematografice românești, va desemna câștigătorii în urma unui proces de evaluare și vot.
„Ne onorează să facem parte din acest eveniment de prestigiu care celebrează și recompensează excelența cinematografiei românești. Pentru noi, este o oportunitate extraordinară să fim alături de talentele creative ale industriei cinematografice și să ne împărtășim pasiunea pentru vinurile noastre premiate. Ne mândrim cu tradiția îndelungată în producția de vinuri de cea mai înaltă calitate și suntem dedicați să oferim experiențe de degustare memorabile. Ne bucurăm să aducem aroma vinurilor noastre la Gala Premiilor Gopo, contribuind astfel la atmosfera deosebită a evenimentului.”, a declarat Victor Ioan Deleanu, Director General Casa de Vinuri Cotnari S.A.
Casa de Vinuri Cotnari alaturi de Cotnari SA. continuă să inoveze și să surprindă industria vinicolă românească prin recenta lansare a campaniei "Crama Transparentă". Prin această inițiativă, Cotnari invită pasionații de vin să pătrundă în culisele procesului de producție al vinurilor premiate, demontând miturile și oferind o transparență totală asupra modului în care sunt obținute vinurile de excepție. Prin intermediul noii platforme cramatransparenta.ro, compania pune la dispoziția consumatorilor și celor interesați de procesul de vinificare informații detaliate despre producție, acces în cele trei crame și degustări de vin. De asemenea, tot pe website-ul campaniei, este activ un video detaliat și interviuri cu povestea de fabricare a vinurilor de calitate, pe care cei care doresc îl pot accesa din confortul casei.
În topul preferințelor consumatorilor se află în continuare Grasa de Cotnari și respectiv Tămâioasa Românească, soiuri pure, românești, care ocupă cel mai însemnat procent din vânzările companiei. Reprezentanții Cotnari afirmă că în România, în ultimii ani, a crescut interesul și pentru vinurile rose. Acest trend a făcut ca sortimentul Cotnari Busuioacă rose să ocupe un loc important în cifra de afaceri. În ceea ce privește vinurile seci și cele spumante, soiul Frâncușa a avut cea mai importantă creștere.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri