IN ACEST ARTICOL:

Colecția îmbină elemente structurale geometrice cu texturi lejere, care oferă un echilibru perfect pentru sezonul primăvară - vară. De asemenea, nuanțele de alb, negru, bej și roșu au servit drept paletă de culori. 

Comunicat de presă

PERSONAL, cea de-a doua colecție a brandului de haine PERSON-A, s-a lansat oficial pe www.person-a.com. Colecția îmbină elemente structurale geometrice cu texturi lejere, care oferă un echilibru perfect pentru sezonul primăvară - vară. De asemenea, nuanțele de alb, negru, bej și roșu au servit drept paletă de culori.

“Colecția PERSONAL înglobează cu succes esența brandului PERSON-A prin piese vestimentare care se remarcă printr-o imagine puternică, impozantă și atemporală, dar care în același timp sunt foarte confortabile și ușor de stilizat”, a precizat Daniel Gavrilă, designer PERSON-A. Păstrând ideea de dualitate, colecția are la bază elemente inspirate din cinematografie și arhitectura minimalistă, combinate cu detalii din estetica modei din diverse epoci, cu precădere cea a anilor ‘90.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. S-a lansat PERSON-A, un nou brand de modă românesc TOMMY HILFIGER ȘI ECHIPA U.S. SAILGP ANUNȚĂ UN PARTENERIAT GLOBAL IMPORTANT ZALANDO LANSEAZĂ CAMPANIA TE AȘTEAPTĂ CE-I MAI BUN,  SUSȚINÂND NOI PERFORMANȚE ÎN SPORT

“Cred că această colecție înglobează și mai bine conexiunea profesională pe care o am cu Daniel Gavrilă, designerul brandului. PERSONAL nu este doar despre împărtășirea ideilor și realizarea unui proiect comun, ci și despre îmbinarea pasiunii și a creativității pentru a da viață unei viziuni comune", a menționat Andreea Lazăr, fondatoarea PERSON-A.

Colecția PERSONAL este disponibilă începând de astăzi pe www.person-a.com și cuprinde 25 de piese vestimentare (cămăși, fuste, pantaloni, rochii și sacouri). PERSON-A se bazează pe croiuri desăvârșite și materiale naturale (lână, mătase, poplin). Proiectate în propriul atelier de design din București, toate produsele PERSON-A au la bază țesături la cele mai înalte standarde din industrie.

Cum au fondat Alina Todașcă și Cătălin Dascălu, Mixton Music, cea mai de succes casă de producție muzicală pentru copii? În era inteligenței artificiale, Lavazza ne amintește că ”Plăcerea ne face umani” Citate despre viață. Aceste frânturi de înțelepciune îți vor aduce încrederea și motivația de care ai nevoie

“Folosim cu precădere materiale din fibre naturale cum ar fi bumbacul, lâna virgină și mătasea. La fel s-a întâmplat și pentru cea de-a doua colecție, unde am făcut o selecție de țesături premium, inclusiv bumbac 100%, un amestec de lână și mătase, dar și un amestec de bumbac, lână și elastan”, a adăugat Daniel Gavrilă, designer PERSON-A.

PERSON-A (pronunțat Persona sau Person A) este un brand de haine ce are la bază minimalismul deconstruit învăluit într-o atmosferă luxuriantă. Înființat în 2023 și născut dintr-o viziune cinematografică, PERSON-A și-a propus să cuprindă esența eleganței contemporane, dar în același timp să ofere o imagine dezirabilă și puternică. De asemenea, misiunea PERSON-A este să producă articole vestimentare în număr limitat, construind un stil care transcende tendințele trecătoare.

AU ÎNCEPUT ÎNSCRIERILE PENTRU VOLUNTARI LA MASSIF Planta banilor sau copacul banilor - Planta Feng Shui care poate aduce prosperitate. De ce e bine să o ai în casă Mind your Business: de la singurătate la marea schimbare a antreprenorilor români

Călătoria brandului poate fi urmărită în continuare pe pagina de Instagram PERSON-A și pe www.person-a.com.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri