Comunicat de presă
PERSONAL, cea de-a doua colecție a brandului de haine PERSON-A, s-a lansat oficial pe www.person-a.com. Colecția îmbină elemente structurale geometrice cu texturi lejere, care oferă un echilibru perfect pentru sezonul primăvară - vară. De asemenea, nuanțele de alb, negru, bej și roșu au servit drept paletă de culori.
“Colecția PERSONAL înglobează cu succes esența brandului PERSON-A prin piese vestimentare care se remarcă printr-o imagine puternică, impozantă și atemporală, dar care în același timp sunt foarte confortabile și ușor de stilizat”, a precizat Daniel Gavrilă, designer PERSON-A. Păstrând ideea de dualitate, colecția are la bază elemente inspirate din cinematografie și arhitectura minimalistă, combinate cu detalii din estetica modei din diverse epoci, cu precădere cea a anilor ‘90.
“Cred că această colecție înglobează și mai bine conexiunea profesională pe care o am cu Daniel Gavrilă, designerul brandului. PERSONAL nu este doar despre împărtășirea ideilor și realizarea unui proiect comun, ci și despre îmbinarea pasiunii și a creativității pentru a da viață unei viziuni comune", a menționat Andreea Lazăr, fondatoarea PERSON-A.
Colecția PERSONAL este disponibilă începând de astăzi pe www.person-a.com și cuprinde 25 de piese vestimentare (cămăși, fuste, pantaloni, rochii și sacouri). PERSON-A se bazează pe croiuri desăvârșite și materiale naturale (lână, mătase, poplin). Proiectate în propriul atelier de design din București, toate produsele PERSON-A au la bază țesături la cele mai înalte standarde din industrie.
“Folosim cu precădere materiale din fibre naturale cum ar fi bumbacul, lâna virgină și mătasea. La fel s-a întâmplat și pentru cea de-a doua colecție, unde am făcut o selecție de țesături premium, inclusiv bumbac 100%, un amestec de lână și mătase, dar și un amestec de bumbac, lână și elastan”, a adăugat Daniel Gavrilă, designer PERSON-A.
PERSON-A (pronunțat Persona sau Person A) este un brand de haine ce are la bază minimalismul deconstruit învăluit într-o atmosferă luxuriantă. Înființat în 2023 și născut dintr-o viziune cinematografică, PERSON-A și-a propus să cuprindă esența eleganței contemporane, dar în același timp să ofere o imagine dezirabilă și puternică. De asemenea, misiunea PERSON-A este să producă articole vestimentare în număr limitat, construind un stil care transcende tendințele trecătoare.
Călătoria brandului poate fi urmărită în continuare pe pagina de Instagram PERSON-A și pe www.person-a.com.
De ce ajung femeile din România la psiholog. ”Trăim într-o cultură în care femeia e învățată să pună nevoile celorlalți înainte”
Metroul bucureștean scurtează drumul spre prevenția cancerelor asociate infecției cu HPV
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?