Comunicat de presă
Noul magazin va ocupa un total de 3.700 de metri pătrați de spațiu comercial împărțit pe două etaje și va oferi cele mai recente tendințe în materie de modă, precum și produse esențiale de zi cu zi în materie de îmbrăcăminte, frumusețe, stil de viață și articole pentru casă. De asemenea, magazinul va comercializa și produse sub marca sustenabilă Primark Cares, în continuă creștere. În prezent, 55% din hainele Primark sunt realizate folosind materiale reciclate sau materiale provenite din surse sustenabile, iar retailerul s-a angajat să atingă pragul de 100% până în 2030.
Recrutarea pentru noul magazin a început, iar oportunitățile de angajare pentru pozițiile manageriale pot fi găsite pe site-ul Primark Careers. Oferta va fi completată pe parcursul verii, când vor fi disponibile și alte posturi din zona de visual merchandiser și resurse umane. Cei care se alătură echipei Primark au oportunitatea de a construi o carieră solidă în retail. Primark oferă ample programe de formare interne, precum și oportunități de învățare și dezvoltare la toate nivelurile.
Maciej Podwojski, Director ECE, Primark, a declarat: "Este un moment emoționant pentru noi, deoarece anunțăm cel de-al patrulea magazin din România, care se va deschide în Cluj-Napoca anul viitor. Suntem mândri de creșterea noastră continuă în România, precum și în Europa Centrală și de Est, unde vom avea 17 magazine în șase piețe, până la sfârșitul anului 2025. Cluj-Napoca este un oraș vibrant și sunt sigur că experiența de cumpărături pentru care Primark este cunoscut și apreciat va fi apreciată de locuitorii orașului și ai zonelor înconjurătoare.”
Fulga Dinu, Country Manager, CPI România, a declarat: "Suntem bucuroși că un retailer important precum Primark a ales VIVO! Cluj-Napoca pentru a-și extinde prezența locală. Este, în același timp, o confirmare a eforturilor noastre constante de dezvoltare și diversificare a portofoliului nostru de branduri pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături interesantă și complexă. Cluj-Napoca este unul dintre orașele cu cea mai mare creștere din România, cu o economie în continuă dezvoltare, precum și un centru universitar de renume, prin urmare suntem siguri că prezența Primark va susţine poziționarea VIVO! ca principală destinație de shopping în oraș și în regiune."
Anunțul vine după intrarea cu succes a Primark pe piața din România în 2022, odată cu deschiderea primei sale locații în ParkLake Shopping Center, București, care a fost urmată la scurt timp de o a doua locație în capitală, în AFI Cotroceni. Cel de-al treilea magazin se va deschide în Iulius Town, Timișoara, în cursul acestui an. Primark continuă să-și consolideze prezența în Europa Centrală și de Est, deschizând noi magazine în Budapesta, Ungaria; Praga, Republica Cehă; și Bydgoszcz, Polonia în 2024.
Pentru mai multe informații și cele mai recente colecții Primark, vizitați https://www.primark.com/ro-ro.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate