Standul Sophia - în lumina reflectoarelor în New York
Anamaria Ștefan Georgescu - Fondator și Manager General al Sophia, împreună cu Cristian Georgescu - Asociat Sophia și Marinela Neculau - Specialist Achiziții, au fost prezenți la stand, oferind detalii și informații atât despre produsele expuse, cât și despre conceptele de business în franciză lansate pentru publicul din străinătate.
„A devenit o tradiție să fim prezenți la târguri și să ne aliniem standardelor internaționale. Anul acesta unul dintre obiectivele noastre este să ne extindem ambele linii de business esențiale. Prin segmentul B2C, vizăm extinderea portofoliului de Hotel Projects, oferind soluții personalizate de decorare cu perdele și draperii de lux, realizate pe comandă în atelierele noastre de creație din București și Iași. Simultan, pe linia B2B, Sophia a promovat noul concept de micro-franciză, o premieră destinată să faciliteze accesul antreprenorilor la modelul nostru de afaceri cu o investiție inițială redusă, fără necesitatea unui spațiu comercial și angajați. Prin intermediul târgurilor vizibilitatea brandului Sophia pe piața internațională a crescut enorm în ultimii ani și ne-a deschis multe oportunități de dezvoltare”. Anamaria Ștefan Georgescu, fondator și manager general al Sophia.
Invitație la Consulatul general al României la New York
Totodată, echipa Sophia a avut onoarea de a fi invitată la Consulatul general al României la New York. La consulat au fost întâmpinați de către Simona Florea, Consul General, care a vizitat ulterior și standul Sophia la târg, exprimându-și admirația pentru realizările brandului.
Lansarea Micro-Francizei Sophia
Participarea brandului românesc Sophia la târgurile internaționale a fost și un prilej pentru lansarea conceptului de micro-franciză Sophia, destinat nu doar românilor din diaspora, dar și antreprenorilor străini. Acest concept inovator oferă posibilitatea de a gestiona un business cu o investiție inițială de doar 5000 euro, aspect care a stârnit interes considerabil în rândul vizitatorilor târgului. Pentru lansarea businessului ai nevoie doar de o cu valiză echipată cu mostrare de țesături și o mașină personalizată cu brandingul Sophia, fiind o oportunitate extraordinară pentru cei care doresc să își lanseze propria afacere, beneficiind de suportul și expertiza Sophia. Noul concept de business se adresează în special românilor din diaspora – designeri, arhitecți sau pur și simplu celor pasionați de designul de interior.
Sophia a expus anul acesta și la Salone del Mobile, Milano
Evenimentul de la New York a urmat succesului înregistrat la Salone del Mobile în Milano, unde Sophia a prezentat, tot în acest an în perioada 16-21 aprilie, colecții de perdele și draperii dedicate locuințelor private, cu printuri deosebite, cât și segmentului HoReCa, în special colecții de țesături uni, catifea cu diferite texturi, cu proprietăți Blackout, Dimout și Fire Retardant. Interesul crescut din partea designerilor și contractanților de hoteluri și pensiuni evidențiază creșterea continuă a brandului în industria internațională.
Următoarea oprire la Maison&Objet, Paris
Brandul Sophia continuă să își consolideze poziția pe scena designului interior prin participarea la târgurile internaționale, tradiție începută încă din anul 2013 care a contribuit la consilidarea brandului și perfecționarea conceptului de business în franciză. Următoarea oprire în calendarul nostru este Maison&Objet, care se va desfășura în perioada 5-9 septembrie 2024 la Paris, Franța, unde vă invităm să descoperiți cele mai noi colecții și concepte Sophia.
De la Iași pe scena internațională: o călătorie a draperiilor custom-made
Fondat în Iași în anul 2004 de către Anamaria Ștefan Georgescu, brandul Sophia a crescut din dorința de a decora ferestre din întreaga lume cu perdele și draperii custom-made și de a oferi consiliere specializată la domiciliu. De-a lungul a două decenii, Sophia a dezvoltat o rețea de 30 de magazine în franciză în România și unul în Miami, Statele Unite ale Americii, finalizând peste 400 de proiecte HoReCa, 40 de instituții culturale și 20.000 de locuințe private. Prezența continuă la târgurile internaționale și adaptarea conceptului de franciză subliniază angajamentul Sophia pentru excelență și inovație în designul de interior.
Pentru proiecte de decorare, programați aici două ore de consiliere gratuită la domiciliu cu designeri Sophia specializați în decorarea ferestrelor, iar pentru oportunitățile de business în franciză în România sau în străinătate, completați formularul din secțiunea Vrei o franciză Sophia.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate