Comunicat de presă
Answear Concept Store este un spațiu unic de fashion, un concept remarcabil de retail și servicii, localizat în Fabrica Norblin din Varșovia, ce a fost deschisă după o perioadă îndelungată de reabilitare. Astăzi, Fabrica Norblin este un spațiu inedit din punct de vedere arhitectural, care combină designul modern cu elemente tradiționale de design industrial.
“Answear Concept Store este mai mult decât un magazin. Este un spațiu în care fashion-ul se întâlnește cu creativitatea și unde cumpărăturile devin o experiență de neuitat. Dorim să oferim clienților noștri nu numai colecții selectate de la branduri de top din fashion, ci și o atmosferă excepțională, cel mai înalt nivel de confort în timpul cumpărăturilor și o șansă de a se relaxa, distra și inspira” - spune Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.
Ce face ca Answear Concept Store să fie un loc unic?
Oferta: Pe suprafața concept store-ului de 2.000 mp, împărțiți pe zone de produse, clienților li se oferă o gamă cuprinzătoare și diversificată de branduri. Indiferent de stil, fiecare iubitoare/ iubitor de fashion va găsi ceva pentru sine, având certitudinea că alege dintre cele mai bune produse de pe piață. Printre mărcile disponibile în concept store se numără: Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, MICHAEL Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski sau Furla, precum și adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger sau Polo Ralph Lauren. Gama include sortimente pentru femei, bărbați și copii. Vor fi disponibile și branduri din categoria Home & Lifestyle.
Decor și atmosferă unice: Culorile, materialele folosite și detaliile atent selectate, cum ar fi podeaua din lemn realizată special pentru Answear și mobilierul personalizat conceput pentru concept store, precum și vitrinele și ferestrele magnifice joacă un rol cheie în designul interior. În viitorul apropiat, în concept store vor putea fi admirate desenele Annei Szczęsny, artistă cunoscută pentru colaborările cu cele mai mari case de modă. Inspirația din spatele modelelor este cea mai recentă campanie de imagine a Answear, “Îmbracă-ți viața în momente prețioase” (“Dress your life with precious things”).
Pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături premium, Answear Concept Store este și:
Answear Tailor's Point - unde poți personaliza lucrurile pe care le-ai cumpărat și, de asemenea, să ai grijă de aspectul lor. Aici, clienții vor putea profita de ajustări pe măsura lor, personalizare cu diverse tehnici: broderie, vopsele sau markere, precum și serviciul de dezinfecție și împrospătare a încălțămintei.
Answear x Coffeedesk Café - situată în incinta concept store-ului, înconjurată de o seră cu plante, unde vă puteți bucura de cafea de specialitate și nu numai.
Pickup Point - un punct pentru ridicarea comenzilor online efectuate pe www.answear.com, împreună cu opțiunea de a încerca articolele pe care le-ați comandat, precum și de a le călca pe loc.
Soluții tehnologice inovatoare care includ, printre altele: cabine de probă spațioase, inteligente, care permit selecția rapidă a mărimii sau a culorii hainelor fără a părăsi cabina de probă, ecrane amplasate în interiorul magazinului pentru confortul vizual al clienților, computere de check-out ultramoderne de la Elo Touch, cu două ecrane pentru vânzător și client, care fac cumpărăturile interactive și transparente.
Answear Concept Store este un spațiu unic la scară regională, care combină fashion-ul și stilul de viață. Este, de asemenea, un loc de întâlnire atât pentru clienți, cât și pentru oameni din lumea modei și a culturii. Evenimentele, organizate în concept store în cooperare cu alte branduri, vor fi o oportunitate de a afla și mai multe despre oferta de produse și ideea din spatele dezvoltării mărcilor preferate ale clienților Answear. Și acestea sunt doar câteva dintre activitățile planificate, care vor avea loc în spațiul Answear Concept Store de la etajul 2 din clădirea „Plater” a Fabricii Norblin din Varșovia.
„Sunt convinsă că un spațiu atât de creativ și detaliat, precum Answear Concept Store, va arăta deplina unicitate a noastră, aducând colaborările cu branduri la cel mai înalt nivel. Mai ales cu acelea care încă își bazează puternic expunerea pe magazinele staționare, oferind clienților posibilitatea de a vedea produsele exclusive, de înaltă calitate, la fața locului” - spune Marta Sawicka, visual marketing director la Answear.com. „Deschiderea unui concept store sub această formă și în această locație specială, atent aleasă, reprezintă și realizarea strategiei noastre și completează schimbarea poziționării brandului Answear și a ofertei sale de mărci de modă premium”, adaugă Marta Sawicka.
Answear se concentrează pe comoditate și pe satisfacția clienților, căutând soluții care să facă cumpărăturile și mai satisfăcătoare - atât online, cât și offline.
Locația:
Answear Concept Store, Norblin Factory, Plater building, 2nd floor
Żelazna 51/53 Street, 00-841 Warsaw.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate