Comunicat de presă
Pe măsură ce așteptarea crește în Europa înaintea Jocurilor Olimpice și a Campionatului European, Zalando invită consumatorii să se alăture acestui moment cultural și să se implice în sport într-un mod care reflectă cine sunt ei. Cei care urmăresc campania îi vor vedea pe sportivii de top nu pe terenurile lor obișnuite, unde performează cel mai bine, ci în timp ce se confruntă cu provocări neașteptate în fotbal, fitness și alergare.
Entuziaștii sportului sunt invitați să aibă încredere în a-și valorifica diversele abilități, alături de Robert Lewandowski, unul dintre cei mai realizați fotbaliști ai generației sale; Alexia Putellas, căpitana echipei FC Barcelona Femení și a echipei naționale de fotbal feminin a Spaniei; antreprenoarea în modă și fitness Caro Daur; starul eSports, Ebru Önal, precum și artistul nominalizat la Grammy, Pusha T. Aceștia sunt încurajați să încerce fără temeri un nou sport sau să revină la unul vechi fără frica de a fi judecați, pur și simplu făcând tot posibilul pentru a-și atinge potențialul personal. Campania susține convingerea că a fi activ în sport, în orice calitate, are o influență pozitivă atât asupra sănătății fizice, cât și asupra sănătății mentale și ajută pe oameni să se descopere mai mult pe ei înșiși.
Sara Spännar, VP Marketing la Zalando despre lansare:
„Odată cu entuziasmul acestei veri pline de sporturi, beneficiem de oportunitatea de a ne conecta cu clienții noștri. Ne dorim să arătăm cum accesul Zalando la brandurile de top în domeniul sportului și la o gamă relevantă de produse sportive îi încurajează pe toți să își atingă potențialul maxim. Văzând cum povestea prinde viață alături de talente remarcabile precum Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Pusha T, printre alții, este un moment de mândrie pentru noi toți.”
Robert Lewandowski, atacant la FC Barcelona, spune: „Colaborarea cu Zalando pentru campania „Te așteaptă ce-i mai bun” a fost o experiență grozavă. Aceasta se aliniază perfect cu convingerea mea că sportul nu este doar despre competiție, ci despre îmbunătățirea constantă și atingerea de noi performanțe fără teamă de eșec. În fotbal, ca și în viață, este vorba despre a merge înainte și a face mai bine în fiecare zi. Această campanie ne amintește că cele mai bune momente ale noastre urmează să aibă loc, încurajând pe toată lumea să îmbrățișeze suișurile și coborâșurile călătoriei lor.”
Nu există un moment mai bun decât cel prezent pentru a investiga obiceiurile sportive ale românilor și modul în care Zalando le permite să fie activi prin intermediul unei game captivante și a unei experiențe inspiraționale.
Un studiu recent indică faptul că 20% dintre români fac exerciții sau practică sport cel puțin o dată pe săptămână, iar alți 6% practică sporturi de 1 până la de 3 ori pe lună. Datele arată, de asemenea, care sunt obstacolele în practicarea sportului în România, cum ar fi constrângerile de timp (38%) sau lipsa de motivație (22%). Zalando înțelege că îmbrăcămintea sportivă, încălțămintea, accesoriile și echipamentele contribuie adesea la cât de motivați și încrezători se simte oamenii în timp ce fac exerciții sau practică sport. De aceea, Zalando facilitează și creează un spațiu inspirațional pentru clienții săi, atunci când sunt în căutare de îmbrăcăminte și piese sportive potrivite.
Zalando lansează colecția dedicată parasporturilor sub branduri proprii
Continuând eforturile de a construi un sortiment inclusiv și cu adevărat divers pentru grupurile subreprezentate, și recunoscând cât de dificil este pentru persoanele cu dizabilități să găsească îmbrăcăminte sportivă la modă, funcțională și accesibilă, Zalando lansează prima sa colecție dedicată parasporturilor, prin brandurile proprii Pier One Sports și Even&Odd active. Gama, alcătuită din 14 piese și care va fi lansată în iunie, este proiectată cu atenție pentru a oferi îmbrăcăminte stilată, dar funcțională și confortabilă, celebrând nevoile unice și individualitatea entuziaștilor sportivi cu dizabilități fizice.
Zalando a colaborat cu Ottobock, lider global în domeniul healthtech și al protezelor, pentru a accesa informații și feedback de la sportivii lor, în scopul de a crea modele și articole vestimentare care să îi susțină cât mai bine. Un exemplu al stilurilor adaptative de sport care urmează să apară sunt colanții, care au un picior al pantalonului scurtat și finisat cu o bandă elastică pentru a-l menține fix și pentru a îmbunătăți confortul persoanelor cu amputație deasupra genunchiului. Zalando a invitat-o pe atleta care are un membru amputat Fiona Pinar Batalla să apară în campanie, care prezintă cu mândrie colecția inovativă de îmbrăcăminte sport adaptivă sub brand propriu.
Hub-ul campaniei Zalando și gama dedicată sporturilor sunt disponibile pe zalando.ro. Sortimentul adaptiv Zalando este disponibil pe zalando.ro.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri