TOMMY HILFIGER a sărbătorit împreună cu mass-media internațională și națională, autoritățile locale și influenceri din întreaga lume deschiderea magazinului său TOMMY HILFIGER din Mykonos, Grecia. Situat în inima uneia dintre cele mai populare destinații de vară la nivel global, noul magazin îmbină cu ușurință patrimoniul nautic al brandului TOMMY HILFIGER cu magia Mediteranei, oferind o fuziune perfectă între stilul contemporan și tradiția insulară. Evenimentul a fost celebrat printr-o escapadă de mai multe zile și o întâlnire exclusivă cu domnul Tommy Hilfiger, iar printre prietenii și familia care au participat s-au numărat supermodelul Romee Strijd, influencerul Xenia Adonts și actorul Lucien Laviscount.
NOUA CASĂ TOMMY ÎN MYKONOS
Situat printre clădirile albe tipice din Mykonos, pitorescul magazin este proiectat în conformitate cu estetica insulei. Construit cu tavane din salcie locală și podele din marmură de calcar pentru un aspect fresh, spațiul aduce un omagiu stilului tradițional cicladic. O zonă intimă de relaxare înconjoară un măslin, completată de semnalizarea subtilă a magazinului, care se integrează armonios cu peisajul iconic al insulei Mykonos. În plus, un lounge exterior umbrit invită oaspeții să se relaxeze și să se răcorească în timp ce se bucură de împrejurimile liniștite. Inspirată de ADN-ul brandului în roșu, alb și albastru, magazinul din Mykonos încorporează atitudinea distinctivă Tommy cu o combinație senzuală de clasic și modern.
Magazinul de 150 de metri pătrați prezintă mai multe colecții TOMMY HILFIGER Primăvara 2024, inclusiv îmbrăcăminte pentru bărbați și pentru femei, încălțăminte, accesorii, lenjerie intimă și costume de baie, care urmăresc stilul Classic American Cool și ADN-ul în roșu, alb și albastru. Magazinul este operat de SARKK SA, care este și reprezentantul oficial al brandului în România.
ESCAPADA DE VARĂ TOMMY
Lansarea primului magazin TOMMY HILFIGER din Mykonos a fost sărbătorită cu un weekend petrecut alături de prietenii și familia brandului. Oaspeții au sosit la un hotel de ultimă generație, care oferă ca facilități acces la piscine private cu terase, precum și propria plajă izolată. A fost pregătit un kit de bun venit extins pentru oaspeți, cu piese branduite Tommy și tot ce este necesar pentru o vacanță perfectă.
Prietenii și familia Tommy au purtat noua colecție de vară 2024, petrecând weekendul în haine lejere din in, cămăși Oxford confortabile și costume de baie șic, iar seara s-au bucurat de muzică live oferită de DJ Tjani în timp ce au achiziționat produse esențiale de vară, cum ar fi costume de baie, ochelari de soare și sandale. Zilele de sărbătoare au continuat cu o baie de dimineață pe o plajă faimoasă, urmată de o zi petrecută pe un iaht de lux pentru o experiență nautică de neuitat – completată de o sesiune de întrebări și răspunsuri cu Tommy Hilfiger în persoană. Escapada s-a încheiat cu o cină frumoasă la un restaurant local farm-to-table, unde grupul a purtat ținutele lor preferate de vară, inclusiv kaftane aerisite, rochii crochet elegante, blazere clasice în carouri cu pantaloni scurți, rochii maxi fluide, blazere și cămăși versatile din in și sandale ușoare.
Magazinul TOMMY HILFIGER din Mykonos îi așteaptă pe toți călătorii de vară în inima Matogiannia pentru a explora codurile stilului american în timp ce creează amintiri de neuitat în siluete sportive și clasice reinventate.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri