La evenimentul de inaugurare au participat oaspeți de seamă printre care Maluma, MINGYU, Vincent Cassel, Greta Lee, și Michael Ward, toți îmbrăcați în Calvin Klein. Momentele muzicale create de DJ invitați - Chloé Caillet, Didi Han și DJ Myd - au intensificat atmosfera de sărbătoare pentru cei prezenți, printre care Mathilda Gvarliani, Raya Martigny, Ahmad Kontar, Pierre Painchaud, Nix Lecourt Mansion, Lena Mantler și Bambi Northwood – Blyth, și alții.
Magazinul de 600 de metri pătrați se întinde pe trei etaje și este situat într-una dintre cele mai prestigioase destinații de cumpărături din lume, stabilind Calvin Klein în inima orașului și introducând clienților propunerea completă a unui anume stil de viață.
Fațada flagship-ului integrează piatra originală a spațiului, prezentând ferestre mari și luminoase care umplu locul cu lumină naturală și invită clienții și trecătorii să exploreze un mediu centrat pe viziunea unică a brandului. Fiecare etaj prezintă un canvas proaspăt și natural pentru a expune cea mai recentă colecție, cu secțiunea pentru femei situată la parter și cea pentru bărbați la mezanin. Nivelul inferior oferă cel mai mare departament de lenjerie și îmbrăcăminte de lounge Calvin Klein din Europa, reflectând puterea brandului în această categorie. Magazinul oferă un cadru rafinat pentru a găzdui concepte sezoniere unice și activări dedicate consumatorilor, și de la deschidere găzduiește o colecție capsulă pentru bărbați și femei, proiectată într-o paletă de culori personalizată cu branding-ul Calvin Klein Paris.
La deschidere, Eva Serrano, Președintele Global al Brandului Calvin Klein, a declarat: "Mi-am început cariera ca asistent de vânzări, și lecțiile pe care le-am învățat în acel magazin – despre produs, despre mediu, despre cum să faci o impresie pozitivă asupra clienților – continuă să conducă viziunea pentru Calvin Klein. Flagship-ul Champs-Élysées întruchipează tot ceea ce reprezintă Calvin Klein, creând un mediu care îi inspiră pe consumatorii noștri și îi încurajează să experimenteze stilul de viață Calvin Klein, nu doar prin produsele noastre, ci și prin estetica noastră."
Conceptul de magazin Chalk reafirmă codurile de design moderne, minimaliste și senzuale ale brandului printr-o experiență elevată dedicată consumatorului și un plan de design atent proiectat, adus la viață prin arhitectură comunicativă, finisaje contemporane și palete monocromatice. Ancorat în estetica Calvin Klein, nuanțele tonale explorează textura și forma, în timp ce suprafețele din oțel inoxidabil contrastează cu accentele de lemn, mobilierul minimalist și iluminarea delicată. Cabinele de probă sunt primitoare și prezintă accente din lemn de brad Douglas, covoare texturate și iluminare potrivită pentru o experiență confortabilă. În vitrinele magazinului se regăsesc imaginile campaniei care astfel întăresc identitatea vizuală a brandului și evidențiază cele mai recente stiluri rafinate care întruchipează abordarea iconică a modernismului minimalist al Calvin Klein.
Magazinul Calvin Klein de pe Champs-Élysées stabilește prezența retail a brandului în capitala modei, reafirmând în același timp poziționarea sa premium în rândul consumatorilor. Calvin Klein va continua să extindă conceptul Chalk în magazine din întreaga lume, conectând piețele majore și consumatorii acestora la reprezentarea premium a brandului.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri