Comunicat de presă
În prezent, cafenelele 5 to go din aeroport sunt deschise 24/7, una fiind amplasată în terminalul Sosiri, iar cealaltă în terminalul Plecări, chiar lângă ghișeele de check-in al bagajelor. Aproximativ 1.000 de clienți trec zilnic pragul celor două cafenele, iar în topul preferințelor acestora se află produse consacrate pe bază de cafea: Iced Coffee și Frappe.
,,Prezența 5 to go în aeroportul Henri Coandă este o realizare importantă, care ne permite să păstrăm clienții conectați cu brandul, să le fim aproape atunci când călătoresc, și totodată să ne facem serviciile și produsele cunoscute turiștilor străini, care nu au interacționat cu 5 to go până acum. Este doar primul pas al parteneriatului cu grupul City Grill, ne bucurăm să avem alături un brand românesc atât de cunoscut și important în industria HoReCa. A fost nevoie de un efort susținut din partea ambelor echipe pentru a reuși să lansăm cele două cafenele în termenul propus, am colaborat excelent și cu siguranță vom demara împreună și alte proiecte de anvergură în perioada următoare“, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
,,Asocierea cu City Grill a fost o decizie aliniată planurilor noastre, expertiza lor ne este extrem de utilă și ne va impulsiona să ne îmbunătățim prezența în locații cheie și să reiterăm impactul brandurilor românești pe piață. Prezența 5 to go în aeroport sperăm că va surprinde în mod plăcut consumatorii și că va răspunde nevoii lor de a avea acces la o gamă diversificată de produse de calitate pe bază de cafea, la un preț corect, oriunde s-ar afla“, completează Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
5 to go se apropie de 600 de locații deschise în România și menține trendul de dezvoltare accelerată a afacerii. Creșterea traficului în cafenele este parte din strategia brandului pentru 2024, iar aeroportul Henri Coandă se bucură de o prognoză favorabilă în privința numărului de pasageri din acest an, după ce în anul 2023 a fost tranzitat de 14.6 milioane de persoane.
City Grill, care a împlinit 20 de ani de prezență pe piața ospitalității din România, operează locațiile 5 to go sub licență, în urma achiziționării francizei, iar acesta este doar primul pas al parteneriatului dintre cele două mari branduri românești, care împreună depășesc 120 de milioane de euro cifră de afaceri și un total de aproximativ 3.000 de angajați. Pentru ambele locații 5 to go din aeroportul Henri Coandă se estimează o cifră de afaceri de peste 600.000 de euro/an.
,,5 to go este un brand românesc care împărtășește entuziasmul și valorile noastre, se bucură de numeroase recunoașteri pe piața locală și internațională și cu care asocierea a venit firesc. Cu siguranță vom obține rezultate excelente împreună și vom continua să colaborăm pe termen lung“, spune Daniel Mischie, CEO City Grill Group.
5 to go își propune să ofere vizitatorilor o experiență plăcută de consum, prețuri accesibile și produse adaptate stilului lor de viață.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate