Comunicat de presă
Această mutare marchează o transformare majoră, magazinul Decathlon Brașov fiind primul dintre cele 31 de magazine din România care adoptă cel mai recent concept, lansat global de Decathlon în martie 2024. Noua identitate Decathlon, de la logo până la designul interior și expunerea produselor, este acum prezentă și în Brașov.
Această transformare aliniază magazinul din Brașov cu primele magazine din întreaga lume precum cele din Paris, Londra, Bruxelles, care au implementat deja noua identitate, oferind clienților o experiență de cumpărături imersivă, indiferent de nivelul de practică sportivă. Noua configurație a magazinului include un plan de masă circular, primul de acest fel în Decathlon România, asigurând o navigare intuitivă și o vizibilitate sporită a produselor din peste 80 de sporturi.
În showroom-uri vor fi expuse produse pentru a crea o experiență interactivă. Punctele precum recepția, click and collect, atelierul și cabinele de probă, sunt evidențiate prin culoarea albastru, asigurând o orientare ușoară și rapidă.
“Suntem mereu preocupați de modul în care clienții noștri interacționează cu magazinele Decathlon. La Brașov, am operat în aceeași locație din 2010, iar numărul celor interesați de produsele noastre a crescut constant. Pentru a le oferi un spațiu mai adecvat și pentru a implementa noul design, am extins suprafața magazinului, adaptând-o nevoilor clienților noștri. Interacțiunea clienților merge acum dincolo de produs, iar noi am regândit procesele, produsele și materialele noastre într-un mod mai sustenabil”, a declarat Alex Domșa, director de expansiune Decathlon România.
“Suntem bucuroși de parteneriatul dezvoltat cu Decathlon. Noul magazin ridicat pe o suprafață de 4.200 mp în cadrul Coresi Shopping Resort extinde experiența de shopping și răspunde așteptărilor vizitatorilor și ale comunității din Cartier Coresi. Nhood continuă dezvoltarea Cartierului Coresi și a zonei comerciale prin îmbogățirea mixului de oferte cu noi branduri.” spune Ruxandra Dragomir, Head of Development Nhood România.
Magazinul va îmbina elemente fizice și digitale pentru a facilita explorarea și compararea produselor. Printre serviciile oferite, se numără atelierul pentru întreținerea și repararea produselor, precum și serviciul click and collect pentru ridicarea din magazin a comenzilor plasate online. Totodată în concordanță cu strategia Decathlon de economie circulară în magazin clienții vor regăsi programul Buy Back și produse resigilate. În noua locație din Brașov, Decathlon dispune de o suprafață de vânzare extinsă de 3.820 metri pătrați, comparativ cu cei 2.568 metri pătrați ai vechii locații și case rapide self check-out, ușor de utilizat. Echipa magazinului va fi formată din 70 de angajați, pregătiți să ofere o experiență excelentă clienților.
„Redeschiderea magazinului din Brașov cu noul design aduce o experiență de cumpărături mai dinamică și interactivă. Suntem încântați să le punem la dispoziție clienților noștri un spațiu modern și bine organizat, care să răspundă mai bine nevoilor și așteptărilor lor. Credem că acest nou format va transforma modul în care clienții descoperă și utilizează produsele noastre”, a declarat Daniel Berechet, directorul magazinului Decathlon Brașov.
Decathlon a lansat în luna martie a acestui an noua identitate de brand, orientată spre viitor, și noul logo, ce seamănă cu o orbită. Noua identitate de brand reflectă ambiția și, în același timp, îi celebrează trecutul. Alături de un albastru dinamic, aceasta prezintă acum o nouă pictogramă a mărcii - „orbita” - care exprimă mișcarea, ambiția de a atinge noi înălțimi și circularitatea, aflate în centrul modelului de afaceri sustenabil al Decathlon.
În afară de magazinele fizice, pasionații de sport pot accesa articole şi echipamente sportive şi din magazinul online www.decathlon.ro. Vizitatorii sunt aşteptaţi în oricare dintre cele 31 de magazine Decathlon din România pentru a-şi cultiva pasiunea pentru sport şi a beneficia de produsele și serviciile pe care compania le oferă iubitorilor de sport din ţara noastră.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri