Comunicat de presa
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, anunță deschiderea primului magazin de brand în România, care funcționează în sistem de franciză. Amplasată strategic în centrul comercial AFI Cotroceni, noua unitate de tip insulă oferă consumatorilor un acces extins la produsele din portofoliu într-un mod inovator și facil.
Această deschidere marchează un moment important în evoluția Avon pe piața locală, fiind răspunsul companiei la cererea și interesul consumatorilor pentru produsele din portofoliu. Magazinul oferă o experiență adaptată nevoilor celor care preferă să își facă cumpărăturile în centrele comerciale și care își doresc un acces rapid la produsele preferate.
„Deschiderea primei unități de brand în România reprezintă pentru noi un pas către nivelul următor în direcția extinderii prezenței noastre pe piață. Intrarea în retailul clasic nu înseamnă o schimbare a modelului nostru de afaceri, ci mai degrabă o extindere a modului în care ne adresăm nevoilor consumatorilor noștri. Ne dorim să fim cât mai aproape de ei, să le oferim flexibilitate și acces facil la produsele noastre, indiferent de canalul de achiziție pe care îl preferă”, a declarat Roxana Popescu, General Manager Avon România și Moldova.
Magazinul de tip insulă este poziționat la parterul centrului comercial Afi Cotroceni, pe Sunset Boulevard, unde consumatorii vor putea găsi multe dintre produsele preferate, de la cele de make-up, îngrijire personală și skin care, până la colecțiile consacrate de parfumuri.
„Când am descoperit oportunitatea de a colabora cu Avon prin sistemul de franciză, am fost încântat să devin partener de afaceri și să deschid primul magazin de cosmetice sub un brand de renume, a cărui viziune și valori le împărtășesc pe deplin. Experiența vastă a brandului Avon în domeniul cosmeticelor, alături de angajamentul său pentru frumusețe, inovație, calitate și grijă pentru natură, au fost determinante în decizia mea de a investi în acest proiect. Sunt convins că această inițiativă va deschide noi oportunități, atât pentru consumatori, cât și pentru alți antreprenori care doresc să adopte un model de afaceri eficient și profitabil”, a declarat Andrei Asultanei, partener de franciză.
Unitatea din AFI Cotroceni este prima dintr-o serie planificată de deschideri în orașele mari din România, unde Avon va continuă să dezvolte modelul de franciză, oferind noi oportunități de afaceri pentru antreprenorii locali.
Despre franciza Avon
Ca parteneri ai francizei, antreprenorii vor beneficia de suport complet și de un pachet detaliat de know-how, care le va oferi acces la un model de afaceri solid și bine structurat. Aceștia vor primi sprijin în alegerea locației, dezvoltarea unui branding eficient, promoții dedicate, participarea la sesiuni de training și asistență în lansarea, promovarea și gestionarea afacerii.
Mai multe informații despre sistemul de francize Avon și detalii despre posibilitatea de a deveni francizat sunt disponibile la: https://www.avon.ro/avon-retail-franciza
Partenerul strategic al modelului de franciza AVON este Franchwise.
Despre AVON
AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând rolul lor în dezvoltarea socială, militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri