Comunicat de presă
50% dintre cumpărătorii de produse din categoria nutriție specială aleg produse fără zahăr, 35% optează pentru produse fără gluten, iar 10% preferă produse fără lactoză. Restul de aproximativ 5% din clienți se orientează către alte subcategorii, cum ar fi produsele fără soia, fără ouă sau cu conținut redus de sare. Categoria Nutriție Specială” include peste 1600 de produse și se îmbogățește constant, în urma sugestiilor și nevoilor exprimate de către clienții, reflectând angajamentul Sezamo de a răspunde cât mai bine dorințelor lor.
Sezamo este primul supermarket online care oferă clienților săi o gamă atât de largă de produse pentru diete speciale, livrate alături de produse alimentare și nealimentare, în 2 - 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată. Supermarketul își reafirmă astfel angajamentul de a oferi produse de calitate la prețuri accesibile, pentru a satisface cerințele unei game largi de consumatori care urmăresc un stil de viață sănătos și echilibrat.
În plus, începând de săptămâna aceasta, vreme de trei luni, supermarketul online a decis reducerea prețului celor mai cumpărate produse din categoria „Nutriție specială”, aducându-le la același nivel cu produsele convenționale, pentru a face alimentația sănătoasă mai accesibilă pentru toți clienții. Sezamo face acest pas din dorința de a ușura povara celor cu nevoi speciale, astfel încât alimentația sănătoasă să nu fie un privilegiu, ci un drept accesibil tuturor.
„Ne dorim ca fiecare client să simtă că nu este singur în lupta sa pentru o viață mai sănătoasă și echilibrată, astfel că am lucrat alături de partenerii noștri pentru a putea reduce prețurile celor mai populare produse de acest tip din oferta noastră. Lucrăm constant și pentru a mări numărul de produse dedicate persoanelor cu intoleranțe, iar feedbackul din partea clienților nu este doar apreciat, ci și implementat”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.
Sezamo este un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecție fantastică de peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară