Comunicat de presă
În topul preferințelor clienților s-au numărat caietele format A5 pentru matematică și dictando, urmate de creioanele grafit HB cu guma și dosarele de plastic. În ceea ce privește penarele, cele mai căutate au fost cele neechipate și cele cu forme speciale (ex: joystick, mașină, pop-it).
Clienții Sezamo au preferat ghiozadanele mai inovatore, precum cele termoizolante în care se pot pune în siguranță gustările pentru prânz. Și florile au fost la mare căutare: clienții au optat pentru buchete de compoziție, cu mai multe tipuri de flori, iar stocurile s-au epuizat în mai puțin de două zile.
„Pregătirile pentru școală nu sunt niciodată simple, mai ales că pe lângă o listă lungă de cumpărături, se adaugă și stat la cozi și stat în trafic. Din acest motiv am încercat să acoperim nevoile esențiale pentru pregătirea celor mici, atât din punct de vedere rechizite, cât și din punct de vedere al gustărilor sănătoase”, a declarat Michael Kaiser, director comercial Sezamo.
Pe lângă rechizite, clienții au adăugat în coș produse alimentare pentru gustarea sănătoasă pentru școală, cele mai populare fiind bananele ECO, merele, strugurii, castraveții și ardeii snack.
Clienții fideli ai supermarketului online au beneficiat de promoții la toate tipurile de rechizite, precum și de un cadou extrem de apreciat, un lunch box personalizat cu sigla Sezamo.
Sezamo este un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecție fantastică de peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri