Campania, desfășurată pe fundalul siluetei orașului New York, îi prezintă pe superstarurile K-pop în piese clasice de inspirație prep, modernizate, redefinind conceptul de a visa măreț. Cei opt membri ai grupului întruchipează încrederea dinamică ce leagă brandul de rădăcinile sale, campania fiind un omagiu adus ideii că nicăieri nu e ca acasă — în special în New York City. Aceasta captează vitalitatea, încrederea și spiritul ambițios ce stau în centrul narațiunii TOMMY HILFIGER.
„Tommy Hilfiger este un simbol al stilului american,” au spus Stray Kids. „De fiecare dată când îl vizităm, ne ajută să ne simțim ca acasă prin stilul său prep atemporal – ne face să simțim că orice este posibil. Suntem foarte entuziasmați ca fanii noștri să ne vadă în vârful lumii în această campanie iconică din New York.”
„Skyline-ul New York-ului este scena supremă pentru un moment iconic din cultura pop,” a spus Tommy Hilfiger. „Pentru a treia noastră campanie cu Stray Kids, i-am dus la înălțimi noi – ipostaza aceasta de a fi deasupra orașului m-a inspirat de la început și a fost modalitatea ideală de a evidenția stilul lor distinctiv, care întruchipează perfect energia vibrantă a New York-ului.”
Colecția Toamna 2024 este inspirată de New York City, casa stilului american clasic, canalizând spiritul unic al orașului și reinterpretându-l cu o notă distinctivă Tommy. Continuând tradiția de a integra detalii atletice în fiecare colecție, gama de haine sport casual oferă reinterpretări contemporane ale siluetelor clasice, inclusiv pantaloni chino cu tăietură elegantă, pulovere cable-knit rafinate și polo-uri actualizate. Printre punctele de atracție ale sezonului se numără un palton modernizat din lână în nuanța camel ca piesă perfectă pentru layering, o geacă puffer supradimensionată în carouri elegante, precum și paltoane tip pea coat stilate în navy intens și jachete bomber cu detalii inspirate din stilul varsity. Pulovere moi, cămăși Oxford clasice și sacouri croite cu măiestrie sunt create pentru a fi purtate în straturi, în timp ce mocasinii și ghetele Chelsea elegante sunt o declarație de versatilitate și eleganță cotidiană. Ușor de purtat, dar cu impact, este o abordare modernă a stilului atemporal cool, indiscutabil legat de NYC și de esența Tommy.
Senzațiile globale ale K-pop-ului, Stray Kids, cuceresc lumea cu lansarea recentă „ATE”, consolidându-și faima internațională prin obținerea primului loc în Billboard 200, pentru cincea oară consecutiv. Grupul își extinde statutul de lungă durată ca parte a familiei Tommy, după ce a apărut în campaniile TOMMY HILFIGER Toamna 2023 și Primăvara 2024. Fotografiați în culorile iconice ale brandului, roșu, alb și albastru, membrii trupei, Bang Chan, Lee Know, Changbin, Hyunjin, HAN, Felix, Seungmin și I.N, au fost surprinși în portrete naturale și pline de energie de către Alisdair McLellan.
Colecția Toamna 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall - Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @RealStrayKids.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri