Comunicat de presă
Cu o selecție atent curatoriată, Simona’s oferă o experiență de shopping unică, aducând în fața clienților produse din cele mai noi colecții ale brandurilor high-end, dar și piese cu design atemporal, potrivite celor mai rafinate gusturi, care surprind, emoționează și creează amintiri durabile.
Vista Alegre, cu o istorie îndelungată și profund legată de cultura și viața socială din Portugalia, continuă să fie un etalon al calității și creativității. Colecția aniversară „200 Anos” marchează două secole de excelență având ca elemente centrale un serviciu de masă emblematic realizat din porțelan și pahare din cristal cu forme remarcabile, care reinterpretează motivele clasice ale brandului, aducându-le într-o nouă lumină prin elemente de design contemporan.
Fiecare piesă din această colecție este o celebrare a istoriei bogate a Vista Alegre, dar și o manifestare a viziunii moderne, fiind realizată cu o atenție deosebită la detalii. Colecția se remarcă prin formele ondulate și texturile striate, variabile de la o piesă la alta, simbolizând armonia perfectă dintre moștenirea istorică și inovația modernă. Contururile delicate, împodobite cu fire subtile de aur mat, conferă pieselor un caracter atemporal, în timp ce logo-ul Vista Alegre, discret imprimat pe spatele fiecărei piese, subliniază prestigiul și continuitatea mărcii.
Un alt element de excepție din această minunată poveste este colecția de cristal „200 Anos”, care completează perfect setul de porțelan. Decorat cu o panglică aurie inscripționată cu logo-ul Vista Alegre, acest serviciu de cristal reprezintă esența eleganței clasice, adaptată gusturilor contemporane. Formele simple și minimalismul decorativ permit cristalului de cea mai înaltă calitate să strălucească în toată puritatea sa, oferind o experiență vizuală și tactilă deosebită.
“Prin colecția de 200 de ani ne-am propus să aducem un omagiu parcursului pe care Vista Alegre l-a avut, astfel că de la început ne-am dorit ca această colecție să fie albă și decorată doar cu inserții aurii, iar pentru acest aspect am explorat colecțiile noastre în căutarea elementelor care să ne servească drept inspirație. În final, pentru a acentua ideea de evoluție, am decorat spatele pieselor cu diverse logo-uri pe care brand-ul le-a purtat de-a lungul timpului.” – a declarat Alda Tomas, director de creație Vista Alegre.
Lansarea colecției aniversare „200 de Ani” a fost marcată printr-un eveniment special în magazinul Simona’s din Băneasa Shopping City. Margarida Oliveira, una dintre cele mai respectate pictorițe de la Vista Alegre a performat live în cadrul evenimentului, unde a prezentat tehnica de pictură Vista Alegre, una dintre trăsăturile sale distinctive, o caracteristică esențială ce conferă fiecărei piese un nivel unic de artizanat și detaliu.
Alături de Margarida a fost prezent și Carlos Costa, membru al consiliului de administrație de la Vista Alegre și Gustavo Amorim – Area Sales Manager Vista Alegre. Tot în cadrul evenimentului a fost prezent și Paulo Cunha Alves, ambasadorul Portugaliei în România și Hélio Campos - Economic and Commercial Attaché la ambasada Portugaliei în București.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate