Comunicat de presă
Show-ul desfășurat la Palazzo del Senato în Milano și prezentat sub titulatura „Out of Office” a fost o premieră pentru brand. Ținutele de pe podium au deconstruit un dress code formal, pentru o abordare mai relaxată a unui lifestyle elegant 24/7 - permițând o expresie de sine mai generoasă și o privire mai echilibrată asupra vieții.
Curtea palatului a fost transformată într-o oază de verdeață și calm: un peisaj liniștitor din punct de vedere estetic, cu o doză de relaxare într-un oraș definit de agitația sa. Modelele au defilat de-a lungul unui podium organic și sinuos străbătând peisajul botanic, evocând și mai mult un contrast între structurile tradiționale vestimentare corporate și conceptul de evadare după orarul de lucru.
„Pentru primăvară/vară 2025 am reinventat costumul – simbolul moștenirii sartoriale BOSS – cu o abordare mai clementă, în care silueta este dictată de corpul purtătorului, lăsând mai mult loc libertății și expresiei individualității”, spune Marco Falcioni, SVP de Direcție Creativă la HUGO BOSS. „Ne-am îndepărtat de costumele tradiționale cu rever dublu, ale căror tăieturi ascuțite definesc silueta și sunt percepute ca un scut inflexibil în jurul purtătorului. În acest sezon, piesa erou este costumul discret cu trei nasturi, din țesături mai ușoare, care înfășoară lejer corpul, fără structuri de umeri și întărituri interne constrictoare. Aceasta este o resetare: un BOSS adevărat este puternic și încrezător în sine; știe când să se deconecteze și să își revendice timpul înapoi, să iasă și să se relaxeze, eliberat de ierarhia regulilor și a reglementărilor.”
Colecția reflectă etosul general derivat din această înlăturare a structurii, invitând în același timp un sentiment sofisticat de decompresie în timpul liber. Acest lucru se observă, pentru prima dată pe podiumul BOSS, prin includerea de elemente și accesorii în stil sportiv, cum ar fi închidere cu șireturi, covorașe de yoga și genți pentru rachete de tenis, precum și piese selectate care se inspiră din zona de dormit, ca pijamale și halate de casă.
Mânșetele pantalonilor au fost ridicate deasupra gleznei în look-urile pentru femei, în timp ce alte elemente remarcabile, cum ar fi blazere, fuste, rochii și trenciuri oferă purtătorului o libertate de mișcare sporită prin croiala petrecută și drapajele elegante. Cusături de croitorie au fost adăugate la croieli tradițional casual, precum jachetele bomber, pentru a crea mâneci voluminoase, și au fost combinate cu topuri și hanorace decorate cu șnururi. O rochie tunică petrecută, cu spatele gol a ieșit în evidență prin pliurile frontale drapate și un decolteu care se extinde până la partea inferioară a spatelui. Țesăturile de lux au variat de la lână la mătase și piele. Accesoriile au prezentat o abordare mai relaxată, în opoziție cu stilurile formale tradiționale, sub forma de pashmine și genți hobo pliate, în timp ce majoritatea pantofilor prezintă vârfuri ușor rotunjite – în contrast cu vârful ascuțit și formele pătrate ale colecțiilor precedente.
Pe lângă costumele cu trei nasturi, moda masculină a văzut siluete mai casual pentru cămăși, cum ar fi stilurile cu un singur buzunar, cu plachete de nasturi ascunse și tivuri cu șnururi, combinate cu pantaloni croiți cu lungimi care depășesc ușor genunchiul. Piesele pregătite pentru seară includ paltoane și jachete croite deconstruite din mătase, cu revere șal și finisaje cu paspoal. Încălțămintea include sneakers cu profil plat sau saboți din piele, cu un aspect și o senzație de papuci — ambele realizate din piele italiană. Ca ultime retușuri, pe lângă pashmine și șepci plate, accesoriile masculine au renunțat la constrângerile structurale tradiționale, astfel încât piesele au fost modificate, așa cum se observă la servietele moi, port-documente și gențile inspirate de stilul sportiv.
Paleta de culori oferă o gamă relaxată de nuanțe, inclusiv albastru deschis și bleumarin, maro pământiu, alb, negru și chiar variații discrete de verde, printre alte tonuri.
Noua colecție de primăvară/vară 2025 a fost dezvăluită pe 18 septembrie într-o grădină suprarealistă. Atleți și vedete de renume precum Taylor Fritz, Matteo Berrettini, Alica Schmidt, Nicolò Martinenghi, Loris Karius și Miles Chamley-Watson au participat la spectacolul inspirat de „OUT OF OFFICE”, la fel ca și vedeta rețelelor de socializare Khaby Lame, sau actorul thailandez Mew Suppasit. David Beckham a participat la prima sa prezentare BOSS de la anunțul parteneriatului său strategic cu brandul.
Alți invitați din primul rând au inclus o serie de talente din spectrul creativ, precum Khalid, Kaya Scodelario, Micheal Ward, Jamie Campbell Bower, João Guilherme Ávila și Maia Mitchell.
Viralizarea la nivel global a fost dobândită cu ajutorul unor influenceri faimoși, inclusiv Dixie D’Amelio, Nyle DiMarco, Kristy Sarah Scott, Liz Cambage și Henrik Christiansen.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate