Comunicat de presă
Anul acesta se sărbătorește pe data de 21 Septembrie, marcând cel de-al treilea weekend al lunii prin activități conexe evenimentului. Cu acest prilej, Waterdrop, compania care militează pentru protejarea mediului și pentru o hidratare adecvată în rândul populației indiferent de vârstă, lansează o campanie de conștientizare privind importanța menținerii resurselor naturale de apă curate.
Sensibilizarea publicului cu privire la importanța conservării planetei și a ecosistemului oceanic este de departe cea mai puternică acțiune care poate aduce împreună oameni ghidați de același scop și, în cele din urmă, sedimenta comunități care luptă pentru interese comune, trăind în comuniune cu natura. Încă de la lansare, Waterdrop s-a implicat activ în lupta împotriva poluării cu plastic, unindu-și forțele cu ONG-ul Plastic Bank, care colectează deșeurile de plastic din natură. Ca urmare a acestei cooperări, s-au colectat și reciclat peste 10 milioane de sticle de plastic, ceea ce corespunde greutății a 125 de elefanți. Astfel, alăturarea Waterdrop la mișcarea globală „Coastal Cleanup Day” vine ca un pas firesc în completarea misiunii sale și a acțiunilor zilnice pentru un viitor mai verde.
Dacă ne prețuim cu adevărat sănătatea, statisticile nu ar trebui să ne descurajeze, ci mai degrabă să le vedem ca pe un imbold de a acționa prin bune practici care ne sunt fiecăruia la îndemână. Nu mai este demult o surpriză că deșeurile din plastic reprezintă o amenințare pentru animalele marine, care le confundă adesea cu hrana și mor după ce le ingerează. Plasticul nu se descompune, ci se dezintegrează în particule de microplastic ce pot pătrunde în lanțul alimentar și amenința sănătatea întregului ecosistem.
Dacă ne raportăm la deșeurile aruncate anual în apele mărilor și oceanelor, datele sunt cel puțin îngrijorătoare. Conform Parlamentului European, între 4,8 și 12,7 milioane de tone de plastic ajung în ocean în fiecare zi. Mai mult, se estimează că până în 2050 în oceane s-ar putea găsi mai multe materiale din plastic decât pești. În acest sens, pentru a reduce consumul de plastic, încurajarea Waterdrop este să folosim recipiente și sticle reutilizabile în defavoarea pet-urilor. Procedând astfel, vom face pași mici, dar necesari împotriva poluării la nivel local și național.
„În confecționarea produselor noastre am ținut cont în permanență să adoptăm soluții de protejare a mediului și să venim cu alternative de recipiente din materiale cât mai diverse, dar rezistente și prietenoase cu natura, cum sunt bambusul, sticla și oțelul inoxidabil. De asemenea, ne-am concentrat pe un design al produselor cât mai animat, care să ne motiveze să bem apă cât mai des și să devină mai curând o obișnuință decât ceva care <
La granița dintre „planeta este sufocată de plastic” și „de mâine voi consuma mai responsabil” sunt companiile care aduc deja pe piață produse sustenabile și pe care le putem susține prin deciziile noastre de cumpărare, contribuind astfel împreună la menținerea unui mediu mai curat. Astfel, Coastal Cleanup Day reprezintă atât un îndemn pentru a evita, pe cât posibil producerea de deșeuri din plastic, dar și un moment oportun de a beneficia de promoții la toate produsele din portofoliul Waterdrop.
Cu siguranță unul dintre cele mai celebre citate la care ne duce cu gândul inițiativa „Coastal Cleanup Day” sună chiar așa: „Fii tu schimbarea pe care vrei să o vezi în lume”.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară