Comunicat de presă
Campania aduce în centrul atenției experiențele trăite de cinci femei din cinci țări diferite, care au învins cancerul de sân. Acestea împărtășesc poveștile lor impresionante marcate de vulnerabilitate, forță și solidaritate și vorbesc despre sprijinul pe care l-au primit pe parcursul luptei – totul prin intermediul unor videoclipuri și fotografii realizate chiar de ele și prezentate în vitrinele Primark din peste 450 de magazine din întreaga lume și pe canalele digitale ale companiei.
Campania include, de asemenea, o donație de peste 1 milion EUR către organizații caritabile de luptă împotriva cancerului din Europa și SUA. Fondurile sunt destinate programelor de informare și educare cu privire la depistarea precoce a cancerului de sân, precum și programelor de cercetare și de susținere a persoanelor afectate de această boală. În România, Primark donează în acest scop 50.000 lei Fundației Renașterea, una dintre cele mai reprezentative organizații non-guvernamentale care luptă împotriva cancerului de sân, membră a rețelei europene Think Pink Europe.
În plus față de donația globală de peste 1 milion EUR, Primark își stabilește un obiectiv ambițios de a atrage încă 1 milion EUR printr-o campanie de strângere de fonduri și activări în toate țările, inclusiv în România. Astfel, angajații și clienții magazinelor sunt invitați să se implice în campania Primark și să facă donații pentru a susține această cauză în România.
Cea mai recentă colecție Primark dedicată conștientizării și luptei împotriva cancerului de sân include 37 de produse și este alcătuită din două game: gama post-operatorie, care cuprinde articole specializate concepute pentru femeile care se confruntă cu cancerul la sân, respectiv gama de solidaritate, care este o gamă în ediție limitată, dezvoltată pentru a marca luna dedicată conștientizării cancerului de sân.
- Gama post-operatorie a fost concepută pentru a oferi ajutor și confort persoanelor care au trecut prin intervenții chirurgicale. Colecția include un sutien fără armătură cu fermoar frontal ascuns și un sutien-tricou care se închide în față, confortabil și ușor de pus și de scos după operație. Cu prețuri începând de la 25 lei, toate sutienele post-operatorii au căptușeli din bumbac moale sau din modal, delicate cu pielea, și sunt prevăzute cu buzunare pentru proteze, fiind disponibile într-o varietate de culori, inclusiv roz pal, mocha și negru.
- Gama de solidaritate din acest an cuprinde produse pentru timpul liber, cum ar fi hanorace, tricouri, lenjerie de noapte și lenjerie intimă. Printre noutățile gamei se numără spray-ul de fixare răcoritor, uleiul de buze, primer-ul hidratant pentru strălucire, bine-cunoscuta cană de călătorie Primark de culoare roz, puloverul tricotat roz, un set de pijamale cu pantaloni largi pentru un confort sporit, precum și boxeri și șosete bărbătești fără cusături.
Colecția este disponibilă în toate magazinele Primark din București și din Timișoara începând cu data de 1 octombrie, iar prețurile articolelor pornesc de la 25 lei.
Mihaela Geoană, Președintele Fundației Renașterea, a declarat: „Este o onoare pentru noi să devenim beneficiari ai campaniei de CSR a unui brand apreciat la nivel național și international precum este Primark. Ne bucurăm ca activitatea Fundației Renașterea în Prevenția și Depistarea Precoce a Cancerului de Sân în România este recunoscută și susținută de numeroase companii. Avem convingerea că, odată cu susținerea primită din partea Primark, rezultatele proiectelor Fundației Renașterea din ultimii 23 ani pot adăuga noi beneficiari campaniilor de informare, celor de oferire de analize medicale gratuite sau suport pentru pacientele diagnosticate. Sperăm ca acesta să fie primul pas într-o colaborare ce va deveni tradiție pentru Sănătatea Femeii, în misiunea noastră de a salva vieți!”.
Maciej Podwojski, Director ECE, Primark, a declarat: „Primark și-a asumat angajamentul de a susține femeile din România și din întreaga lume și dorim ca persoanele afectate de cancerul la sân să se simtă sprijinite, puternice și încrezătoare. Tocmai de aceea desfășurăm campania de conștientizare a cancerului de sân nu doar în luna octombrie, ci pe tot parcursul anului și oferim produse post-operatorii atât de necesare, la prețuri accesibile. Totodată, suntem dedicați acestei cauze prin donațiile pe care le facem către organizațiile caritabile partenere și prin acțiunile de informare și educare pe care le desfășurăm în magazine și pe canalele noastre de comunicare pentru a promova importanța prevenției și depistării precoce a cancerului de sân.
Suntem foarte mândri de campania „We’re with you” din acest an, care prezintă povești reale din viața unor femei reale, fiecare ducând propria sa lupta împotriva cancerului de sân. Videoclipurile și fotografiile realizate de acestea ne transmit că, pentru fiecare femeie, cancerul de sân este o experiență diferită, că sprijinul de care au nevoie poate varia de la o persoană la alta, însă cea mai bună modalitate prin care le putem ajuta este înțelegându-le trăirile.”
Foto fr si main: Pixel-Shot /Shutterstock
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri