IN ACEST ARTICOL:

Creat de masters roasters de la Starbucks din Milano și Seattle, Starbucks Milano Duetto este un amestec, exprimat prin două prăjiri îndrăznețe și contrastante –light roast, Starbucks Milano Sole, și dark roast, Starbucks Milano Luna – evidențiind dualitatea dintre tradiție și inovație.

Comunicat de presă

Cu ocazia Zilei Internaționale a Cafelei, pe 1 octombrie, cele două cafele ediție limitată își fac debutul global în cafenelele Starbucks, invitând clienții să-și aprofundeze cunoștințele în materie de prăjire și preparare a cafelei.

Specialiştii în prăjirea cafelei de la Starbucks cred cu tărie că există o interconectare între cafea și cultură, descoperind astfel experiențe noi și bogate cu fiecare înghițitură. Deși parcursul brandului a început ca un mic magazin în Piața Pike Place din Seattle, unde se vindea cafea boabe, cafenelele Starbucks din întreaga lume au fost inspirate de cultura vibrantă a cafelei din Milano, Italia. Chiar și acum, după mai bine de 50 de ani de experiență în prăjirea cafelei, specialiştii în prăjirea cafelei de la Starbucks continuă să se provoace pentru a-și duce meșteșugul la nivelul următor. Lucrând împreună, au creat Starbucks Milano Duetto, un amestec unic și rafinat de cafea.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Mega Mall găzduiește lansări și evenimente speciale în luna aprilie Piesa care a avut succes înainte de lansare ISRA - Design Inovator, lansare europeană și exclusivitate în România

Starbucks Milano Duetto

Amestecul este creat din cafea cultivată în Columbia și Sumatra, unde Starbucks colaborează și obține cafea de la comunități de fermieri de mici dimensiuni de încredere de mulți ani. Metoda de spălare a cafelei din America de Sud contribuie la creșterea acidității și la un finisaj limpede, în timp ce metoda de semi-spălare a cafelei din Sumatra adaugă un corp plin distinctiv și note de aromă pământoasă și erbacee.

Starbucks Milano Sole light roast aduce un omagiu culturii vibrante a cafelei milaneze, cu o aciditate medie spre înaltă, îmbinând note de cremă de vanilie și rodie dulce cu note de nucșoară. Combinațiile de arome complementare includ citrice, caramelă și scorțișoară.

Starbucks Milano Luna este o odă adusă tradițiilor de prăjire Starbucks. Cafeaua dark roast evidențiază note îndrăznețe de trufă de ciocolată neagră și nucă neagră prăjită, ceea ce o face o combinație minunată cu brânza.

Echipa filmului Clara revine la București pentru ultima proiecție specială din cadrul caravanei naționale de lansare Delta Kitchen Studio, un concept care reuneşte calitatea, funcţionalitatea şi design-ul personalizat în bucătărie Colecțiile Editurii Publisol disponibile acum și în format digital

Ilustrațiile de pe cardurile de degustare atașate cafelei boabe în ediție limitată prezintă forme și texturi inspirate de podeaua din terrazzo din Reserve Roastery Milano. Desenele botanice ale cafelei creează o legătură semnificativă între cafea, Starbucks și artă.

Sărbătoriți cu stele bonus

Cafelele boabe ediție limitată vor fi disponibile în magazine începând cu 1 octombrie. Cu ocazia lansării, membrii programului de fidelitate Starbucks® Rewards care achiziționează una dintre cafelele ediție specială în luna octombrie vor primi un număr de 50 de stele bonus, aducându-i mai aproape de a obține băutura gratuită.

Despre AmRest Group

AmRest Group este un operator lider european de restaurante multi-brand, cu un portofoliu de branduri de primă clasă în 21 de țări. AmRest operează peste 2.100 de restaurante sub mărci francizate precum KFC, Starbucks, Pizza Hut și Burger King, dar și mărci proprii precum La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog și Bacoa. În plus, compania are în portofoliu și câteva mărci virtuale. Mai multe informații sunt disponibile pe pagina web: www.amrest.eu/en.

Pentru luna iubirii și întâlniri romantice - Tease Cocoa Soirèe de la Victoria La aniversarea de 10 ani, brandul Qilive by Auchan de electrocasnice & high-tech răsplătește aprecierea clienților MURMUR prezintă Marile speranțe, colecția pret-a-porter primăvară/vară 2024

Despre Starbucks®    

Din 1971, Starbucks® Coffee Company s-a angajat să se aprovizioneze și să prăjească în mod etic cafea arabica de înaltă calitate. Astăzi, cu peste 34.000 de magazine în întreaga lume, Starbucks® este cel mai important comerciant de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul nostru constant față de excelență și principiile noastre, dăm viață experienței unice Starbucks® pentru fiecare client, prin fiecare ceașcă de cafea. Pentru a împărtăși această experiență, vă rugăm să ne vizitați în magazinele noastre sau online la https://stories.starbucks.com/ și www.Starbucks.com.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri