Comunicat de presă
Cu ocazia Zilei Internaționale a Cafelei, pe 1 octombrie, cele două cafele ediție limitată își fac debutul global în cafenelele Starbucks, invitând clienții să-și aprofundeze cunoștințele în materie de prăjire și preparare a cafelei.
Specialiştii în prăjirea cafelei de la Starbucks cred cu tărie că există o interconectare între cafea și cultură, descoperind astfel experiențe noi și bogate cu fiecare înghițitură. Deși parcursul brandului a început ca un mic magazin în Piața Pike Place din Seattle, unde se vindea cafea boabe, cafenelele Starbucks din întreaga lume au fost inspirate de cultura vibrantă a cafelei din Milano, Italia. Chiar și acum, după mai bine de 50 de ani de experiență în prăjirea cafelei, specialiştii în prăjirea cafelei de la Starbucks continuă să se provoace pentru a-și duce meșteșugul la nivelul următor. Lucrând împreună, au creat Starbucks Milano Duetto, un amestec unic și rafinat de cafea.
Starbucks Milano Duetto
Amestecul este creat din cafea cultivată în Columbia și Sumatra, unde Starbucks colaborează și obține cafea de la comunități de fermieri de mici dimensiuni de încredere de mulți ani. Metoda de spălare a cafelei din America de Sud contribuie la creșterea acidității și la un finisaj limpede, în timp ce metoda de semi-spălare a cafelei din Sumatra adaugă un corp plin distinctiv și note de aromă pământoasă și erbacee.
Starbucks Milano Sole light roast aduce un omagiu culturii vibrante a cafelei milaneze, cu o aciditate medie spre înaltă, îmbinând note de cremă de vanilie și rodie dulce cu note de nucșoară. Combinațiile de arome complementare includ citrice, caramelă și scorțișoară.
Starbucks Milano Luna este o odă adusă tradițiilor de prăjire Starbucks. Cafeaua dark roast evidențiază note îndrăznețe de trufă de ciocolată neagră și nucă neagră prăjită, ceea ce o face o combinație minunată cu brânza.
Ilustrațiile de pe cardurile de degustare atașate cafelei boabe în ediție limitată prezintă forme și texturi inspirate de podeaua din terrazzo din Reserve Roastery Milano. Desenele botanice ale cafelei creează o legătură semnificativă între cafea, Starbucks și artă.
Sărbătoriți cu stele bonus
Cafelele boabe ediție limitată vor fi disponibile în magazine începând cu 1 octombrie. Cu ocazia lansării, membrii programului de fidelitate Starbucks® Rewards care achiziționează una dintre cafelele ediție specială în luna octombrie vor primi un număr de 50 de stele bonus, aducându-i mai aproape de a obține băutura gratuită.
Despre AmRest Group
AmRest Group este un operator lider european de restaurante multi-brand, cu un portofoliu de branduri de primă clasă în 21 de țări. AmRest operează peste 2.100 de restaurante sub mărci francizate precum KFC, Starbucks, Pizza Hut și Burger King, dar și mărci proprii precum La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog și Bacoa. În plus, compania are în portofoliu și câteva mărci virtuale. Mai multe informații sunt disponibile pe pagina web: www.amrest.eu/en.
Despre Starbucks®
Din 1971, Starbucks® Coffee Company s-a angajat să se aprovizioneze și să prăjească în mod etic cafea arabica de înaltă calitate. Astăzi, cu peste 34.000 de magazine în întreaga lume, Starbucks® este cel mai important comerciant de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul nostru constant față de excelență și principiile noastre, dăm viață experienței unice Starbucks® pentru fiecare client, prin fiecare ceașcă de cafea. Pentru a împărtăși această experiență, vă rugăm să ne vizitați în magazinele noastre sau online la https://stories.starbucks.com/ și www.Starbucks.com.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri