Comunicat de presă
Prin această inițiativă, Fashion Days își propune să reamintească faptul că moda e un instrument al autenticității și al exprimării individuale, aducând în prim-plan ideea că stilul vestimentar nu trebuie să fie limitat de ocazii sau momente speciale.
„Parcurgem o perioadă paradoxală din punct de vedere al expresiei de sine: pe de o parte, avem mai multe instrumente ca niciodată să o facem, iar pe cealaltă parte, fix aceste instrumente ne pot pune foarte ușor în poziția de a fi supra-expuși și/sau judecați. Hainele fac parte din suita aceasta de instrumente și au puterea de a exprima personalitatea fiecăruia dintre noi, de a ne oferi încredere și de a ne face să ne simțim văzuți în felul în care ne dorim. Misiunea noastră, ca brand, ne dorim să fie dincolo decât doar a vinde haine, așa că lansăm acest îndemn: hai să ne purtăm ținutele preferate și care ne reprezintă cel mai bine oricând și oriunde. Pentru că fiecare moment poate fi a fashion moment și every day can be a fashion day.” a declarat Fulvia Olaru, Head of Brand Marketing Fashion Days.
Despre platforma de comunicare
Platforma de comunicare a fost propunerea Human Advertising & Human Production în cadrul pitchului de creație care a avut loc în această vară și a fost dezvoltată și implementată în România și Bulgaria. Strategia campaniei actuale este de a amplifica mesajul printr-o serie de conținut video și foto atât pe canalele proprii Fashion Days (aplicație, website, CRM), cât și într-o serie de alte canale media (social media, performance marketing, TV, digital outdoor, influencers).
”At HUMAN, we believe that every brand platform should be built on one single, universal human truth. Once you decide on what your truth is, everything else just rolls out. In our partnership with Fashion Days it took us just one meeting to shake hands on our common human truth - that the only advice you should follow nowadays is to dare to be you”, a declarat Nikola Tsanov, Partner at HUMAN.
Echipele participante
Fashion Days
Fulvia Olaru, Head of Brand Marketing Fashion Days
Andrei Chirilă, Marketing Director Fashion Days
Alexandra Bădiță, Social Media & Influencers Manager Fashion Days
Ariana Niculae, Copywriter Fashion Days
Ruxandra Olărașu, Head of Creative Labs Fashion Days
Roxana Neacșu, Social Media Executive Fashion Days
Mario Oprean, Videographer Fashion Days
Victoria Stancheva, Brand Marketing Manager Fashion Days Bulgaria
Aleksandra Tosheva, Copywriter Fashion Days Bulgaria
Ipek Ipanova, Brand Marketing Executive Fashion Days Bulgaria
Human Advertising & Human Production
Konstantin Trendafilov, Creative Director
Alexander Bratimirov, Creative Director
Petar Evtimov, Creative Lead
Stela Stoyanova, Art Director
Tanya Savova, Client Service Director
Monika Todorova, Account Manager
Dobriana Yordanova, Producer
Dimitar Dimitrov, Producer
Damian Dimitrov, Director & DOP
Anna Sabandzhieva, Styling
Alina Manova, Make-up
Milen Ivanov, Hair
Borislava Kadiyska, Production Designer
Zlatimir Arakliev, Photographer
Vitali Ezekiev, Music
Post-production: Twist
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri