Tommy Hilfiger o întâmpină pe renumita muziciană și actriță JISOO în familia Tommy pentru campania brandului din toamna 2024. Îmbrățișând vibrația și agitația din New York, campania o urmărește pe JISOO într-un autobuz cu etaj descoperit, trecând pe lângă locurile emblematice ale orașului, surprinzându-i personalitatea unică cu o notă distinctivă Tommy.
Cunoscută pentru talentul său muzical, stilul feminin și farmecul ei senin, colaborarea îmbină prezența culturală puternică a lui JISOO cu ADN-ul TOMMY HILFIGER. În timpul turului ei rapid prin New York, JISOO a purtat piese clasice preppy modernizate din colecția Toamna '24, inclusiv un palton din lână camel, un cardigan cu dungi Breton și o fustă din denim.
„Colaborarea cu Tommy Hilfiger este un vis devenit realitate”, a spus JISOO. „Sunt atât de încântată că, urmându-mi propriul drum, am ajuns în New York alături de un simbol al orașului; Tommy Hilfiger însuși. Noua colecție a lui Tommy îmbină feminitatea cu o sensibilitate modernă – ceva care rezonează profund cu cine sunt eu.”
„JISOO este o forță de necontestat în lumea K-Pop”, a declarat Tommy Hilfiger. „Încrederea, serenitatea și prezența ei puternică o fac cu adevărat unică, etalând un stil care îi aparține doar ei. Este ambasadorul ideal pentru noua noastră colecție de clasice preppy și sunt încântat să o primesc în familia Tommy.”
Una dintre cele mai cunoscute vedete ale secolului XXI, JISOO a debutat cu supergrupul K-Pop BLACKPINK, înainte de a-și construi o carieră remarcabilă în postura de cântăreață și actriță. Condusă de talent, bunătate și forță interioară, JISOO și-a urmat propriul drum, îmbinând încrederea ei liniștită cu energia plină de viață a faimei globale. JISOO a participat la prezentarea TOMMY HILFIGER Primăvara ’25 la NYFW și continuă să își extinda influența cu un rol în viitorul K-Drama din 2025, Newtopia.
Colecția Toamna 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România colecția se găsește și în magazinele TOMMY HILFIGER din București Mall - Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @Sooyaaa__.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară