Comunicat de presă
Creată în colaborare cu parfumieri de renume mondial, colecția „Vibes” se adresează diverselor ocazii și nevoi din viața de zi cu zi, de la sportivi ce au nevoie de un moment de relaxare până la persoane cu un stil de viață activ și orientat spre modă, recunoscând, în același timp, impactul profund pe care parfumurile îl au asupra emoțiilor umane.
Inspirată din moștenirea sportivă și culturală a brandului adidas, noua colecție include șase Eau de Parfums (EDP) pline de energie, concepute meticulos pentru a spori starea de spirit și bunăstarea emoțională, captând și adaptându-se la energia dinamică a vieții cotidiene Fiecare sticlă este o explozie de culoare si mișcare, un omagiu adus spiritului dinamic al brandului adidas, fiind gândită pentru toți, de la sportivi în momente de relaxare până la consumatorii care îmbină moda cu un stil de viață activ.
Recunoscând ritmul intens al vieții moderne, presiunile și lupta de a rămâne în momentul prezent, colecția„Vibes” își propune să împingă limitele parfumurilor. Utilizatorii vor fi răsfățați cu o varietate de arome, create pentru a le aduce o stare de bine, armonizându-se cu starea de spirit din acel moment. Indiferent dacă își doresc să se energizeze, să se relaxeze sau să evadeze, există întotdeauna un parfum „Vibe” potrivit pentru fiecare ocazie, oferind consumatorilor o călătorie olfactivă captivantă și de durată.
Parfumurile din colecția „Vibes” au fost dovedite științific că generează emoții pozitive. Mai mult, în urma testărilor realizate cu consumatori, cel puțin 81% dintre aceștia au fost de acord că parfumurile le oferă o stare de bine, iar 85% au simțit că le îmbunătățesc starea de spirit.
Pentru ceii care își doresc să evadeze, colecția oferă parfumurile „Full Recharge” și „Happy Feels”, concepute pentru a aduce aventuri în viața de zi cu zi, pentru a construi încrederea și a face fiecare moment să conteze. „Full Recharge” surprinde acea senzație de escapism revitalizant prin ingredientele sale revigorante și pământii de frunză de cedru și salvie. „Happy Feels” oferă senzații de fericire, cu note energizante de extract de grapefruit și iasomie.
Pentru momente de relaxare, au fost create parfumurile „Chill Zone” și „Get Comfy”, care te inspiră să te simți confortabil cu tine însuți, să nu lași presiunile externe să te afecteze și să te bucuri de momentele de respiro din viața cotidiană. „Chill Zone” oferă o senzație de liniște prin notele de lavandă și vanilie, evocând relaxare și căldură. „Get Comfy” prezintă o senzație de confort, cu note de vanilie și mandarină.
Pentru momentele în care ai nevoie de energie, „Energy Drive” și „Spark Up” te încurajează să rămâi pragmatic și cu picioarele pe pământ. Întotdeauna în mișcare, fără să te oprești, aceste parfumuri oferă o explozie de energie de neoprit. „Energy Drive” își încântă utilizatorii cu un twist de cardamom și piper roz picant, în timp ce „Spark Up” oferă un duo exploziv de portocală dulce și piper negru pentru a revigora și încânta, încurajându-te să performezi la cel mai înalt nivel în orice activitate.
Colecția este concepută pentru toți, oferind arome care permit expresia individuală. „Energy Drive” și „Full Recharge” sunt mai masculine, în timp ce „Happy Feels” și „Spark Up” sunt mai feminine. „Chill Zone” și „Get Comfy” au fost gândite ca fiind complet neutre din punct de vedere al genului.
Pentru a sublinia acest nou nivel de versatilitate și atractivitate în lumea parfumurilor, Coty a colaborat cu un grup excepțional de ambasadori, de la cântăreața și compozitoarea de succes Ava Max, la gimnasta renumită Nia Dennis și atletul în ascensiune Sasha Zhoya. Acest grup dinamic nu doar că va promova colecția, dar va întruchipa și esența fiecărui parfum unic și valorile brandului. Energia vibrantă a Avei, pozitivitatea Niei și determinarea neobosită a lui Sasha surprind perfect spiritul colecției „Vibes”. Acești parteneri depășesc rolurile tradiționale de ambasadori, personificând diversele stări și stiluri de viață pe care colecția le celebrează.
Stefano Curti, Chief Brands Officer pentru Consumer Beauty la Coty, a declarat: „În viețile noastre pline de viteză, deseori uităm cât de important este să fim prezenți și să simțim cu adevărat vibrația momentului. Colecția adidas 'Vibes' valorifică puterea transformatoare a parfumului pentru a ne ajuta să ne reconectăm cu noi înșine. Fiecare parfum favorizează o influență pozitivă asupra stării noastre de spirit și ne sporește bunăstarea generală. Prin combinarea unor formule inovatoare de parfum cu tendințele contemporane, la Coty continuăm să inovăm și să împingem limitele în lumea parfumurilor.”
Concepută cu grijă pentru planetă, colecția „Vibes” utilizează un procent semnificativ de ambalaje reciclate: capacul conține cel puțin 96% plastic reciclat după consum, iar sticla are 25% sticlă reciclată. Formula este vegană. Coty folosește alcool reciclat din emisii de carbon, ceea ce înseamnă că CO2 este reciclat în alcool, în loc să fie eliberat în atmosferă.
Parfumurile „Vibes” sunt disponibile în variante de 100 ml, 50 ml și 30 ml, fiind disponibile în România la următoarele prețuri:
EDP Get Comfy, adidas Vibes, 30ml, 64,90 lei; 50ml, 74,90 lei
EDP Chill Zone, adidas Vibes, 50ml, 74,90 lei; 100ml, 99,90 lei
EDP Spark Up, adidas Vibes, 30ml, 64,90 lei; 50ml, 74,90 lei
EDP Energy Drive, adidas Vibes, 50ml, 74,90 lei; 100ml, 99,90 lei
EDP Full Recharge, adidas Vibes, 50ml, 74,90 lei; 100ml, 99,90 lei
EDP Happy Feels, adidas Vibes, 30ml, 64,90 lei; 50ml, 74,90 lei
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri