Comunicat de presă
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare. Într-o lume în care „brief-urile de la client” au obligatoriu și o componentă dedicată creatorilor de conținut, HOTT – House of Talents & Trends, divizia creatori de conținut și influenceri a HaHaHa Production promite găsirea influencerului potrivit fiecărui brand sau campanie.
”Dacă la începutul anilor 2000 un blogger se găsea greu și cei puțini pe piață erau asaltați cu oferte și priviți drept vedete în adevăratul sens al cuvântului, astăzi fenomenul influencerilor online a căpătat amploare, astfel că tinerii plini de creativitate înarmați cu un smartphone și curaj devin influencerii generației Z cât ai clipi. Democratizarea statutului de <
Din această nevoie de a ușura procesul decizional al influencerului potrivit de la caz la caz a apărut HOTT – House of Talents & Trends, adică un punct de întâlnire al brandurilor cu creatorii de conținut într-un mod firesc și natural, cu ochii ațintiți pe rezultatul final, pentru că da, eficiența campaniei contează, dar și cu grija pentru afinitățile dintre brand și influencer la nivelul palierului valoric.
Astfel, Gina Pistol, Mihai Zmărăndescu, Bărbosu, Alex Ștefănescu, Emil Nepot, Bia și alți creatori de conținut pe nișele cooking, lifestyle, health & wellbeing, sport devin HOTT.
HOTT își propune nu doar să aducă în fața brandurilor creatori de conținut cât mai fresh, creativi și autentici dar preia și rolul de curator de brand căutând și găsind cele mai bune propuneri pentru companii.
Cu o experiență vastă în vânzări, advertising și marketing, HOTT devine o punte de comunicare, un mediator, între nevoile și obiectivele de business ale brandurilor sau agențiilor și originalitatea a influencerilor din portofoliu.
Fie că vorbim de agenții de publicitate sau PR, în căutare de propuneri pentru clienții lor, sau branduri care accesează direct creatori de conținut, HOTT este partenerul creativ de business care promite campanii de influencer marketing cu sens. Implicarea echipei HOTT în campanii rămâne constantă încă din etapa procesului de briefing și până la finisarea materialului livrat în funcție de feedback-ul primit și faza de raportare a rezultatelor, desigur.
***
Lansată în 2024, divizia de creatori de conținut și influenceri a HaHaHa Production, HOTT – House of Talents & Trends are un portofoliu de influenceri online pe nișele cooking, lifestyle, health & wellbeing, sport și asigură pe lângă serviciile de talent management pentru aceștia și servicii de curatoriere de brand pentru brandurile care sunt în căutarea celor mai eficiente și creative soluții pe segmentul influencer marketing.
Află mai multe detalii de aici: www.hott.ro
Instagram: https://www.instagram.com/hott.romania/
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri