Comunicat de presă
Prezent în portofoliul Promenada Mall încă din decembrie anul trecut, brandul românesc MURMUR aduce o gamă largă de piese cu detalii sofisticate, incluzând body-uri, rochii de ocazii, alături de ținute office și casual. Mai mult, acesta oferă și servicii made-to-measure și ajustări, totul realizat în atelierul propriu.
Designul noului magazin deschis oficial ieri îi aparține arhitectului Bogdan Ciocodeică și reflectă viziunea brandului asupra feminității, intimității și eleganței.
„Noul flagship store MURMUR este o continuare a ethosului creativ al brandului. Spațiul este o trimitere directă la liniile minimaliste, dar pline de rigoare ale pieselor vestimentare”- menționează arhitectul Bogdan Ciocodeică despre noul magazin.
„Mi-am dorit ca noul magazinul să ofere o experiență exclusivistă de design contemporan, inspirat de feminitate și elemente delicate, într-un spațiu accesibil, la Promenada Mall. Fiecare detaliu – de la muzică și servicii, până la atmosferă – a fost creat pentru a contura universul MURMUR. Aici, nu doar că fiecare clientă își poate trăi propria poveste, dar devine și personajul principal”, susține Andreea Bădală, fondator și designer MURMUR.
Lansat în 2011 de Andreea Bădală, MURMUR este un brand românesc de lux care a cucerit vedete internaționale, precum Beyoncé, Lady Gaga, Miley Cyrus și Dua Lipa. Magazinul, situat la nivelul 1, lângă scările principale de acces, susține viziunea centrului comercial de a aduce mai aproape de vizitatorii săi colecții de lux.
Simultan, lansarea noului spațiu se aliniază strategiei MURMUR de a deveni mai vizibil pe piața din România. Printr-o abordare de tip flagship store, acesta își întărește legătura cu publicul local, în completarea prezenței sale din SUA, Asia, Europa și a colaborărilor pe platforme renumite, precum Farfetch. Astfel, atât brandul, cât și centrul comercial gazdă își întăresc poziția premium în industria fashion.
La evenimentul de inaugurare au fost prezenți peste 200 de vizitatori, iar MURMUR le-a făcut o surpriză primilor 100, oferindu-le vouchere în valoare de 500 lei.
Mai multe detalii despre evenimentele și campaniile Promenada Mall pot fi găsite pe site-ul centrului comercial și pe paginile de Instagram și Facebook.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri