Noile produse din colecțiile Perle și Jacqueline au fost dezvăluite în cadrul unui eveniment exclusivist, găzduit de Quadra Casa, joi, 14 noiembrie, în showroom-ul său premium din Agora Floreasca.
Peste 200 de invitați de top din comunitatea de arhitecți și designeri, dar și dezvoltatori premium din România au intrat în atmosfera universului GESSI, care exprimă eleganță și rafinament prin fiecare element.
„Evenimentul s-a bucurat de un succes fulminant, iar invitații noștri distinși au fost foarte curioși să descopere noutățile din portofoliu. Suntem mândri și onorați că avem colecțiile GESSI Haute Culture Perle și Jacqueline în showroom-ul Quadra Casa din zona Floreasca. Este cu adevărat un moment cheie pentru noi și reprezintă încă o dovadă a parteneriatului puternic pe care îl avem cu GESSI, un brand integrat cu succes în amenajările high-end de locuințe din România.
În România avem o bază de clienți care apreciază cu adevărat calitatea produselor italiene, în special gradul mare de personalizare și experiența unică pe care o creează în fiecare locuință. În urma evenimentului de lansare, am primit deja întrebări despre disponibilitatea noilor produse, ceea ce ne dovedește că prin acest parteneriat răspundem unei cereri complexe din piață”, a precizat Tatiana Popescu, Fondatoare, Quadra Casa.
Quadra Casa, primul showroom partener al GESSI pentru colecția Haute Culture
Cele două colecții GESSI au fost îndelung așteptate de către clienții români, ele fiind lansate în urmă cu doi ani în cadrul Salone del Mobile.Milano. De altfel, Quadra Casa este primul showroom partener al GESSI în care se regăsesc produse din gamele exclusiviste Perle și Jacqueline. La nivel european, acestea mai sunt disponibile doar în Casele GESSI din Milano și Londra.
Oana Epure, Sales & Project Manager GESSI în România, explică faptul că procesul de manufactură vine să pună aceste colecții din conceptul Haute Culture la dispoziția acelor clienți care își doresc cu adevărat unicitate. Astfel, GESSI oferă un răspuns comunității de arhitecți și designeri de interior care vor să ofere soluții unice acestor clienți.
În interpretarea GESSI, Haute Culture devine o filosofie născută cu scopul de a răspândi cultura frumuseții și a bunăstării personale prin spații imersive și experiențiale.
GESSI Haute Culture Perle încapsulează semnificațiile și caracteristicile bijuteriilor, care prin excelență reprezintă eleganța și rafinamentul. Așa cum perla este cea mai perfectă și rară formă din natură, sfera care punctează fiecare element al colecției este un simbol al purității și rodul unei cercetări profunde. Perla este confecționată manual din marmură, onix iranian sau sticlă de Murano.
Creațiile colecției Perle permit, prin combinații nesfârșite de forme unice, culori și finisaje, să interpreteze personalitatea într-un mod distinct în fiecare locuință.
În crearea colecției GESSI Haute Culture Jacqueline s-a optat pentru lemnul de bambus, datorită versatilității sale în procesul de creație. Fiecare element de bambus din colecție trece printr-un proces manual dedicat pentru transformarea într-un accesoriu unic în locuință.
„În cele din urmă, acestea sunt elementele caracteristice ale GESSI Haute Culture: recuperarea, reînnoirea și experimentarea cu toate abilitățile și măiestria care sunt tipice stilului de viață italian. Acestea au scopul de a proteja această cultură, care altfel ar risca să se piardă, și de a o duce la următorul nivel”, a adăugat Oana Epure, Sales & Project Manager GESSI în România.
Quadra Casa continuă investițiile în anul 2025
Extinderea afacerilor a fost o constantă pentru Quadra Casa în ultimii opt ani, din care ultimii trei ani au însemnat creșterea semnificativă a spațiului de showroom și investiții în operațiunile de depozitare.
„Următorul pas este extinderea Quadra Casa la nivel național și, în prezent, căutăm colaboratori care cred în valorile brandului nostru. Avem deja parteneriate cu cinci companii cu care ne-am afiliat și alături de care lucrăm pentru a răspunde la nevoile diverse ale clienților”, a spus Tatiana Popescu, fondatoare Quadra Casa.
În continuare, compania pregătește deschiderea unui nou showroom în Otopeni, în care va fi expusă gama completă de produse, și consolidarea prezenței în orașe regionale precum Cluj-Napoca și Iași, inclusiv pe segmentul clienților de retail.
Quadra Casa are o valoare a stocurilor de 20 milioane de euro, iar portofoliul companiei se ridică la 500 de branduri și peste 500 de furnizori.
În prezent, cererea pentru produsele și serviciile Quadra Casa predomină din segmentele de rezidențial și cel hotelier. În zona rezidențială se înregistrează cerere atât din segmentul nou, dar și pe segmentul de „refurbishment” în cadrul proiectelor existente.
La nivel de companie, operațiunile sunt gestionate prin QC Project, QC 2, QC 3 în Agora Floreasca și QC Hub & Warehouse din Otopeni.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară