Comunicat de presă
Obiectivul parteneriatului este poziționarea Tazz ca expert în domeniu, care aduce informații valoroase la nivel de piață, și construirea unor relații solide cu toate publicurile sale țintă. GMP & U s-a remarcat prin creativitate, o abordare inedită a obiectivelor strategice și o echipă de experți în comunicarea de brand & corporate, influencer marketing și crisis.
„Tazz este un cont care ni se potrivește perfect, în contextul rebrandingului de anul trecut. GMP & U este an idea company, care se concentrează pe co-creație alături de client și, în general, pe oameni și pe campaniile originale pe care le putem realiza împreună. Tazz este o companie deschisă spre inovație în comunicare, căreia nu îi este teamă să facă lucruri în afara tiparelor, așa cum orice echipă creativă și-ar dori. Împreună vom aduce magia în proiecte și tot împreună vom gestiona provocările pe care le întâmpină industria dinamică a clientului nostru”, a declarat Ioana Mănoiu, General Manager, GMP & U.
„Suntem într-o industrie foarte dinamică, ceea ce reprezintă atât o provocare, cât și o oportunitate. Ne-am dorit întotdeauna să comunicăm transparent și responsabil, să dezvoltăm instrumente prin care să ne înțelegem mai bine clienții și să ne ajutăm, partenerii și colaboratorii să crească. În același timp, ne place să inovăm, să găsim modalități mereu noi, și chiar surprinzătoare, de a ajunge la public. Iar aici cred că viziunile Tazz și GMP & U s-au întâlnit în mod fericit. Sperăm ca această chimie să continue și să se concretizeze în proiecte de impact, dar în care să nu uităm să ne simțim bine și să fim creativi”, a adăugat Cristina Sauciuc, Head of Brand & Communications, Tazz.
Echipa GMP & U, alocată contului Tazz, este formată din patru divizii: Comunicare de Brand, Social Media, Creație și PR & Crisis.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară