Comunicat de presă
Compania austriacă face astfel un nou pas pentru a promova practici de producție și de consum durabile, și de transformare a modului în care oamenii beau apă, printr-o hidratare delicioasă și rapidă, caldă sau rece, alături de jucătorul de tenis desăvârșit, Novak Djokovic, care este ambasador global al brandului și totodată unul dintre investitori.
Spre bucuria fanilor, termosul vine într-un design elegant, ca o alternativă sustenabilă și mai sănătoasă de hidratare, pe care o pot folosi atât în confortul casei, dar și în deplasare. Are capacitatea de a păstra băutura rece ca gheața timp de 24 de ore, iar caldă, de la 6 până la 12 ore. Având pereți dubli, fiind izolat în vid, ușor de curățat și în același timp rezistent la scurgeri datorită închiderii etanșe, termosul poate păstra gustul autentic al apei. Este conceput cu mâner pentru transport și prindere, devenind astfel un accesoriu care atrage toate privirile atât la antrenament, cât și la plimbare. În tonuri de verde, gri sau albastru, termosul este disponibil pentru comandă pe website-ul waterdrop Romania.
„Credem cu tărie în puterea exemplului, iar figurile iconice și numele cu renume ne vor oferi întotdeauna acel declic de care avem nevoie pentru a deprinde un nou obicei, iar ulterior, depinde de determinarea fiecăruia cum reușim să îl transformăm într-un comportament sănătos din toate punctele de vedere - adevărata schimbare începe cu noi”, a declarat Katerina Navratilova - CEO Waterdrop CEE.
Influența lui Djokovic depășește lumea tenisului, astfel că termosurile multifuncționale din oțel inoxidabil „ascund” atât îndemnul „Hidratează-te ca un profesionist!”, dar și efortul comun de a proteja resursele planetei, în ton cu adoptarea unui stil de viață sănătos.
Mai mult, prin alegerea unui recipient reutilizabil, în detrimentul celor din plastic, consumatorii pot contribui semnificativ la reducerea amprentei personale de CO2. Totodată, folosind cuburile de hidratare de la waterdrop, aceștia își pot îmbogăți apa cu cele mai bune extracte de fructe și de plante, vitamine și antioxidanți, bucurându-se de o experiență intensă și diferită de hidratare.
Prin această lansare, waterdrop subliniază încă o dată preocuparea sa pentru protecția mediului, ca parte dintr-o strategie mai amplă de acțiuni adoptate în direcția sustenabilității. Implicarea scale-up-ului austriac în lumea sportului vine astfel și ca o promisiune ambițioasă de susținere a sănătății oamenilor, de la profesioniști la amatori, de la entuziaști la suporteri.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri