Comunicat de presă
Recent, Zalando a lansat 2025 Trend Forecast, un nou raport inovator ce prezintă tendințele care vor domina lumea modei în 2025. Folosind informații bazate pe date din Zalando Trend Spotter, combinate cu expertiza în modă a specialiștilor săi interni, Trend Forecast prezintă cinci tendințe emergente principale: Victorian Decorum, Power Dressing, Playful Proportions, Sheer Confidence și Modern Heritage.
Utilizând Zalando Trend Spotter, o funcție care valorifică rolul unic al Zalando de a conecta brandurile de modă cu peste 50 de milioane de clienți din Europa, 2025 Trend Forecast analizează datele-cheie de căutare pentru a stabili baza tendințelor emergente. Aceste informații, în combinație cu o analiză amplă a tendințelor recente de pe podiumurile de modă și a cercetărilor culturale realizate de experții Zalando, constituie baza 2025 Trend Forecast.
Cele cinci tendințe principale care vor inspira, conform previziunilor, clienții în acest an, explică Zalando, sunt influențate de tendințe culturale mai ample, inclusiv nevoia de evadare și stabilitate. În timp ce Victorian Decorum este destinat celor care doresc să fie transportați într-o epocă de mult apusă, Playful Proportions și Sheer Confidence vor stimula mințile creative în căutarea unor noi modalități de exprimare a individualității. Se preconizează că Power Dressing ste anticipată să ofere atât un sentiment de stabilitate, cât și de încredere. În cele din urmă, Modern Heritage este menit să ofere celor care îl poartă atât un sentiment de confort colectiv, cât și de individualism printr-o reinterpretare modernă a stilului boarding school chic.
Explorând aceste tendințe, Zalando 2025 Trend Forecast reprezintă o extensie a Zalando 2024 Trend Rewind, o nouă experiență interactivă în magazinul online, prezentând influențele care au avut un impact durabil în 2024. Pentru a afla mai multe despre tendințele de anul trecut și impactul lor încă aplicabil, consultați Zalando Trend Rewind aici. Pentru acces rapid la informații, descărcați Zalando 2025 Trend Forecast aici.
Despre Zalando
Fondată în Berlin în 2008, Zalando este cea mai importantă destinație online multi-brand de modă din Europa. Construim un ecosistem pan-european pentru comerțul electronic de modă și lifestyle, bazat pe două direcții de creștere: Business-to-Consumer (B2C) și Business-to-Business (B2B). În B2C, oferim o experiență de cumpărături inspirațională și de calitate, adresată celor peste 50 de milioane de clienți activi din 25 de piețe. În B2B, ne folosim infrastructura logistică, software-ul și serviciile pentru a sprijini brandurile și comercianții în gestionarea și extinderea afacerilor lor online, atât pe platforma Zalando, cât și în afara acesteia. Prin viziunea noastră de ecosistem, Zalando urmărește să genereze schimbări pozitive în industria modei și a stilului de viață.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri