Comunicat de presă
Un sondaj global Avon, realizat cu peste 3000 de consumatoare, a arătat că pigmentul este cel mai important criteriu în alegerea unui ruj. Răspunzând acestei cerințe, Avon a creat colecția de rujuri emblematice Ultra, cea mai bine vândută gamă din portofoliu, îmbunătățită acum cu tehnologia inovatoare Ultra Colour HD.
Această formulă avansată oferă cu 25% mai mult pigment, garantând o culoare intensă și vibrantă dintr-o singură aplicare. Studiile de consumator realizate în Marea Britanie atestă că 7 din 10 utilizatori consideră noul ruj Ultra este cel mai pigmentat pe care l-au încercat vreodată. Rujurile sunt create pentru a se potrivi tuturor tonurilor de piele și sunt disponibile în trei finish-uri diferite: Mat, Cremos și Strălucitor.
„Prin colecția Ultra Lipstick, ne-am propus să oferim femeilor o combinație ideală între intensitatea culorii, hidratare și confort de lungă durată. Tehnologia dezvoltată pentru această colecție, Ultra Colour HD, răspunde unei nevoi identificate în rândul consumatoarelor noastre, care își doresc ca nuanța de pe ruj să fie și culoarea pe care o poartă pe buze. Noua colecție Ultra redefinește intensitatea culorilor, sub sloganul „Culori care prind viață”, a declarat Cristina Avram, Head of Marketing AVON Romania.
Lansarea colecției Ultra plasează în centrul atenției prietenia feminină, un simbol al puterii și solidarității, reflectată prin melodia „Easy”, compusă și interpretată de artista Irina Rimes, ambasadoarea Avon pe segmentul de machiaj. Acest single devine coloana sonoră a noii colecții, amplificând mesajul și emoția acesteia. Clipul campaniei este o adevărată explozie de sentimente și dinamism, integrând perfect tonurile vibrante și pline de viață ale rujurilor Ultra Lipstick. Melodia nu doar că celebrează legăturile profunde dintre femei, ci le oferă și o doză de încredere, fiind o sursă de inspirație care transmite un mesaj optimist, plin de culoare și energie.
„Culorile nu sunt doar simple tonuri aplicate pe buze, ele sunt emoții care prind viață, povești care vorbesc despre cine suntem cu adevărat. Colecția Ultra Lipstick nu este doar un produs de machiaj, ci o invitație la autenticitate și curaj. Am colaborat la această campanie întrucât consider că frumusețea adevărată vine din puterea de a te exprima liber, fără teamă, și din bucuria de a celebra cine ești. Ultra Lipstick este mai mult decât un ruj – este o declarație a frumuseții și a încrederii pe care fiecare femeie o poate avea în ea însăși”, a declarat Irina Rimes, artist și ambasador de brand Avon
Noile rujuri Ultra, îmbogățite cu ulei de avocado, jojoba, vitamina E și protecție solară (SPF 15, 30 sau 50), oferă hidratare, confort și rezistență îndelungată, în 50 de culori vibrante și trei finish-uri – strălucitor, mat și cremos. Ambalajul este reciclabil, ușor și conține mai puțin plastic, pentru un impact mai mic asupra mediului.
Colecția Ultra este completată și de 10 creioane pentru conturul buzelor, precum și 4 palete de farduri versatile, potrivite pentru orice moment al zilei. Produsele sunt disponibile la Concept Store-ul Avon Space de pe Bd. Aviatorilor 8A, București, în magazinele de franciză și online, pe www.avon.ro.
Rujul are un preț special de lansare de 19,99 RON.
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9