Comunicat de presa
„În cel de-al treilea an de activitate, Freshful a înregistrat o tendință ascendentă constantă. S-a conturat tot mai clar profilul noului client, care preferă să plaseze comenzile online și să valorifice timpul câștigat în moduri mai eficiente, așa cum își dorește. Numărul de clienți a crescut semnificativ în 2024, datorită înțelegerii beneficiilor pe care le oferă serviciul nostru. Am avut o rată de creștere superioară pieței de retail, în ciuda unui buget de promovare mult mai redus, în principal datorită recomandărilor organice ale utilizatorilor noștri.
Ei ne recomandă prietenilor, rudelor și colegilor acestora pentru că economisesc timp și efort, resurse esențiale în prezent. În 2024, am lansat și programul SGR, care completează economia de timp a clienților prin colectarea ambalajelor reciclabile de la domiciliu. Rezultatele sunt remarcabile, cu o rată de adopție extraordinară a acestui serviciu”, a declarat Tudor Mihăilescu, General Manager Freshful by eMAG.
Freshful a introdus, în noiembrie 2024, serviciul de colectare a ambalajelor SGR direct de la domiciliu. Rata de adopție în rândul clienților a depășit așteptările, fiind colectate peste două milioane de ambalaje în primele două luni de la lansare. Peste 25.000 de clienți au apelat la serviciu și au predat peste 65.000 de saci cu ambalaje. Sacul de colectare al ambalajelor SGR de 70 de litri este cel mai adăugat produs de clienți cu opțiunea Add to order, cu care se poate adăuga în coș și după plasarea comenzii.
Un client Freshful a salvat, în medie, în 2024, 18 ore din viață apelând la cel mai mare hipermarket 100% online din România, echivalentul a două nopți cu somn odihnitor, două seri de maraton de filme cu prietenii sau 18 sesiuni de sport. Folosind beneficiul comenzii online prin aplicație pentru cumpărăturile de alimente și obiecte casnice, evită timpul petrecut în magazine și în trafic. Timpul salvat de clienții Freshful crește cu ajutorul beneficiului oferit în care ambalajele SGR sunt colectate de curieri în momentul livrării comenzii.
Majoritatea clienților preferă ora 11:00 pentru plasarea comenzii, în timp ce intervalul preferat pentru livrarea comenzii este 08:00 – 10:00. Cei mai activi clienți Freshful sunt în sectorul 3, București.
180 de tone de mâncare au fost salvate de la risipă în 2024, cu ajutorul funcției Save Me. Creată cu scopul de a contribui la reducerea risipei alimentare, secțiunea Save Me include produse și alimente cu vânzare accelerată, astfel încât acestea pot fi comandate înainte de termen, minimalizând riscul să devină risipă alimentară. Oferta de produse incluse aici beneficiază de prețuri reduse tocmai pentru a încuraja consumul înainte de termen.
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9