Comunicat de presă
În plus, în perioada 10 - 23 februarie, Sezamo lansează campania „Ambalaje returnate cu efecte imediate”, prin care clienții vor primi dublul valorii fiecărui ambalaj cu garanție returnat, adică 1 leu pentru fiecare ambalaj returnat.
„Prin integrarea reciclării în serviciul nostru de livrare, eliminăm un drum suplimentar pentru clienți, economisind timp și reducând amprenta lor de carbon. În loc să stea la coadă pentru a returna sticlele, clienții se pot bucura de timpul liber. Ambalajele sunt ridicate direct din fața ușii, fără griji legate de scanare sau erori ale automatelor. Procedura este foarte simplă, iar clienții primesc instant creditele în contul lor”, a declarat Aneta Cotoi, Head of Customer Care Sezamo.
Cum funcționează mecanismul de colectare
Clienții care plasează începând de astăzi o comandă la Sezamo vor primi gratuit o rolă de 10 saci speciali pentru ambalajele SGR. La următoarea comandă, clienții vor strânge în sac ambalajele cu garanție complet golite, curate, nedeformate și cu eticheta intactă. După sigilarea sacului, acesta se predă curierului, iar punctele intră pe loc, automat, în contul Sezamo și sunt valabile un an din momentul primirii. Curierul va ridica doar un sac cu ambalajele SGR per livrare.
Odată ajunse în depozit, ambalajele sunt introduse în sistemul automat de preluare, unde sunt numărate, sortate și pregătite de reciclare.
După consumarea celor 10 saci primiți gratuit de către clienți, aceștia vor putea achiziționa sacii pentru colectare de pe site-ul Sezamo sau direct din aplicație.
Sezamo este un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecție de peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9