Calvin Klein anunță cea mai recentă campanie cu artistul K-pop MINGYU purtând blugi din colecția de Primăvară 2025. Regizată și filmată de Leslie Zhang, campania evidențiază stilul fără efort al cântărețului în denimuri clasice cu o tentă îndrăzneață. În imaginile campaniei, personalitatea sa relaxată prinde viață, completată de cele mai noi creații Calvin Klein.
Asortând noii blugi versatili cu tricourile cu logoul emblematic Calvin Klein și jachetele din denim, MINGYU exploatează estetica casual și tinerească a brandului.
Blugii 90's Straight Jeans sunt aranjați în patru ținute diferite: o pereche cu noul imprimeu CK cu monogramă peste tot, asortată cu jacheta 90's Trucker Jacket creează un look îndrăzneț. O pereche neagră asortată cu tricoul Relaxed Archive Logo Tee și o jachetă Icon Trucker Jacket de un albastru pal este un model elegant.
O pereche ultraușoară cu tricoul Smooth Cotton Tee oferă o ținută sportivă; iar o pereche de jeans închisă la culoare cu Cotton Classics Tank și cămașa Denim Overshirt conferă o atmosferă casual și relaxată.
Pentru look-uri simple și îndrăznețe, alte modele de denim includ Baggy Jean combinat cu tricoul Relaxed Vertical Logo Tee și jacheta din piele; Slim Jean purtați împreună cu tricoul Washed Pocket Tee sau Jean Straight Slim asortați cu topul Drop Needle Tank.
Campania s-a lansat pe 25 februarie 2025. Denimul de primăvară 2025 este acum disponibil în magazinele Calvin Klein Jeans din București Mall, Băneasa Shopping City, ParkLake Shopping Center, Palas Mall Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj-Napoca, City Park Mall Constanța și în Promenda Craiova.
Despre Calvin Klein:
Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste.
Fondată la New York în 1968, estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării de sine fără limite. Mărcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global.
Fiecare dintre brand-uri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali și internaționali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt susținute de un design responsabil, producție premium și eliminarea tuturor detaliilor inutile.
Dorința este să se obțină piese unice și dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari în 2023.
Metroul bucureștean scurtează drumul spre prevenția cancerelor asociate infecției cu HPV
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an