IN ACEST ARTICOL:

Formația de K-pop revine pentru a treia campanie a brandului care îmbină moda, muzica cu un puternic sentiment de optimism.

Tommy Hilfiger se bazează pe parteneriatul său cu superstarurile globale Stray Kids, anunțându-i drept imaginea campaniei de primăvară 2025. Grupul K-Pop prezintă o viziune nouă a stilului preppy într-o serie de portrete care evidențiază individualitatea neînfricată a fiecărui membru și puterea incontestabilă pe care o împărtășesc împreună.

„Fiecare campanie cu TOMMY HILFIGER se simte natural,” au transmis cei de la Stray Kids. „Ce iubim la acest parteneriat este faptul că Tommy ne provoacă să fim noi înșine prin energia noastră, stilul nostru și prin felul în care ne conectăm ca grup. Ședința foto s-a desfășurat ușor și natural, ca și cum am pășit într-un spațiu care ne reflectă cu adevărat. Abia așteptăm ca fanii noștri să ne vadă în această ipostază, purtând aceste piese clasice și cool în still preppy.”

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. TOMMY HILFIGER ÎI DUCE PE STRAY KIDS PE SKYLINE-UL NEW YORK-ULUI PENTRU CAMPANIA TOAMNA 2024 TOMMY HILFIGER ÎI ADUCE ÎMPREUNĂ PE SOFIA RICHIE GRAINGE ȘI DAMSON IDRIS ÎN CAMPANIA DE SĂRBĂTORI TOMMY HILFIGER DEZVĂLUIE PROTAGONIȘTII CAMPANIEI TOAMNA 2024: PATRICK SCHWARZENEGGER ȘI ABBY CHAMPION

„Primăvara lui 2025 este momentul nostru de a revigora și celebra creativitatea familiei noastre globale Tommy”, a declarat Tommy Hilfiger. „Stray Kids au devenit unul dintre cele dinamice grupuri prin ambiția lor neobosită și prin viziunea unică. Prin această campanie, ne dorim să le oferim libertatea de a se exprima liber, în stilul lor authentic. Este o celebrare a optimismului tinerilor și a puterii de a visa, prin prisma culorilor roșu, alb și albastru.”

O celebrare a iubirii de o viață a lui Tommy Hilfiger pentru stilul de viață nautic, colecția de primăvară 2025 îmbină stilul preppy classic cu elemente maritime îndrăznețe. Influențele navigației apar în dungi Breton și Ithaca pe cămășile tradiționale, în timp ce un bomber universitar emblematic este decorat cu logo cu șnur. Blazerele ușoare din in și tricourile polo vibrante captează spiritul vieții pe malul apei, iar imprimeurile cu lanțuri și steaguri adaugă o notă jucăușă siluetelor rafinate. Este New American Prep - unde moștenirea Ivy League întâlnește stilul maritim simplu.

Calvin Klein lansează o nouă campanie cu Jeremy Allen White TOMMY HILFIGER O DEZVĂLUIE PE SUPERSTARUL K-POP JISOO CA AMBASADOR ÎN CAMPANIA TOAMNA 2024 TOMMY HILFIGER PREZINTĂ NAUTICAL CU UN TWIST ÎN CADRUL FASHION WEEK-ULUI DIN NEW YORK

Formația de K-pop Stray Kids își continuă ascensiunea fulminantă cu lansarea pieselor ATE și HOP, cele mai recente adăugiri la discografia lor de top. În turneul lor mondial, dominATE, vor vizita locații din America Latină, America de Nord și Europa, consolidând și mai mult celebritatea lor internațională. Membri de lungă durată ai familiei Tommy, Stray Kids au fost anterior imaginea campaniilor TOMMY HILFIGER Fall 2023, Spring 2024 și Fall 2024, aducându-și energia neînfricată și stilul îndrăzneț cu fiecare colaborare.

  • ția de Primăvară 2025 este disponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER din România în București Mall - Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media utilizând #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @RealStrayKids.

TOMMY HILFIGER A PARTICIPAT LA DESCHIDEREA NOULUI MAGAZIN DIN MYKONOS TOMMY HILFIGER RELANSEAZĂ MAGAZINUL DIN BUCUREȘTI MALL VITAN CU UN DESIGN NOU TOMMY HILFIGER SĂRBĂTOREȘTE STILUL DE VARĂ CU O COLECȚIE CAPSULĂ ALEASĂ ÎN COLABORARE CU SOFIA RICHIE GRAINGE

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri