Tommy Hilfiger o anunță pe Sofia Richie Grainge drept cea mai nouă colaboratoare de design. Ambasadoare a brandului din iunie 2024, Sofia lansează prima sa colecție capsulă co-creată, Sofia for Tommy, în martie 2025, în timp ce va fi imaginea campaniei de primăvară 2025 a TOMMY HILFIGER.
Cu imagini surprinse de Alexandra Nataf, abordarea autentică a Sofiei asupra luxului accesibil strălucește în timp ce ea prezintă îmbrăcăminte și accesorii elevate inspirate de briza litoralului.
„Tommy este un adevărat simbol al stilului”, spune Sofia. „Este cineva pe care l-am admirat ca designer și forțăcreativă încă de când am început să lucrez în industria modei.
Sunt atât de mândră să prezint o colecție care întruchipează rafinamentul fără efort pentru fiecare zi.
Aceste piese au fost construite pentru o exprimare de sine fără limite și o dragoste profundă pentru stilul autentic, clasic - valori pe care Tommy și cu mine le împărtășim.”
„Sofia reprezintă femeia modernă polivalentă, capturând puterea și profunzimea generației de astăzi”, spune Tommy Hilfiger. „În calitate de model și antreprenor, ea a captivat publicul cu viziunea sa modernă asupra stilului atemporal.
Sofia transformă elementele clasice în piese obligatorii contemporane care dau tonul unei noi ere a stilului.”
Lansarea include 24 de piese rafinate, create pentru a îmbunătăți garderoba de zi cu zi și pentru a cuprindeculoarea, textura și volumul. Inspirându-se din siluetele de epocă și din steagurile nautice vintage, colecția capsulăSofia for Tommy se axează pe piese care îmbină fără efort rafinamentul lustruit cu un cool modern și ușor.
Aceasta include blazere croite și pantaloni largi din denim, topuri ideale pentru suprapuneri și o serie de rochii de lux discrete. Pentru a onora mixul caracteristic al Sofiei de simplitate și eleganță feminină, paleta de culori este o abordare mai profundă și mai bogată a culorilor americane roșu, alb și albastru, cu nuanțe de crem, purpuriu și bleumarin.
Colecția capsulă Sofia for Tommy continuă moștenirea Tommy Hilfiger de parteneriate vizionare cu femei elegante și puternice precum JISOO, Gigi Hadid, Hailey Bieber și Zendaya. Prin combinarea viziunii sale unice cu stilul american al TOMMY HILFIGER, Sofia Richie Grainge va aduce sentimentul său inerent de încredere, împreună cu un punct de vedere contemporan, la modă. Acest mix de perspective amplifică colecția de îmbrăcăminte pentru femei TOMMY HILFIGER - Primăvară 2025, concentrându-se în același timp pe angajamentul definitoriu al culturii brandului față de exprimarea nelimitată a sinelui și luxul discret.
Colecția capsulă Sofia for Tommy va fi disponibilă pe tommy.com și în magazinul TOMMY HILFIGER din Băneasa Shopping City.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației pe social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @SofiaGrainge.
Metroul bucureștean scurtează drumul spre prevenția cancerelor asociate infecției cu HPV
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an