Comunicat de presă
O pâine autentică, fără compromisuri
Natur`A îmbină tradiția cu inovația pentru a oferi o pâine autentică, cu un gust complex și o textură echilibrată. Produsele sunt realizate într-o linie de producție de ultimă generație, care permite replicarea procesului tradițional de fabricare a pâinii la cele mai înalte standarde de siguranță alimentară, asigurând în același timp protecția angajaților. Printre sortimentele disponibile se numără ciabatta rustică cu maia, pâinea cu făinuri integrale, chiflele cu cartofi și pâinea cu măsline Kalamata, fiecare fiind coaptă pe vatră de piatră pentru o crustă crocantă și un miez pufos.
Noua sortimentație de pâine respectă principiile unei alimentații echilibrate și sănătoase, conținând doar ingrediente naturale, de origine locală (în măsura în care sunt disponibile), obținute prin practici sustenabile. Pâinile Natur`A reprezintă o bună sursă de fibre și cereale integrale, fermentate natural cu maia și îmbogățite cu ingrediente atent alese, precum semințe sau legume.
Activări de shopper pentru lansare
Pentru a marca această lansare, Natur`A și Carrefour au organizat activări de shopper în magazinele din București. Consumatorii au avut ocazia să deguste pâinea, să descopere procesul de coacere tradițional și să participe la activități interactive cu premii.
"Ne dorim ca fiecare consumator să înțeleagă diferența dintre o pâine obișnuită și una coaptă pe vatră din piatră. Prin aceste activări, oferim o experiență directă cu produsele noastre, menită să educe și să inspire obiceiuri alimentare mai sănătoase," a declarat Viorel Ognean, Director General, Lantmannen Unibake.
In continuare, clienții Carrefour au ocazia de a degusta diferite sortimente din gama Natur`A în raionul Brutărie, și pot beneficia de promoții săptămânale atractive.
"Ne dorim să aducem pe rafturile magazinelor noastre produse cu ingrediente naturale, de cea mai bună calitate. Gama de produse Natur`A răspunde întocmai acestei viziuni și ne bucurăm că le putem oferi clienților noștri varietăți de pâine autentică, din maia, cu beneficii atât pentru sănătate, cât și gust. În acest fel, ne reafirmăm angajamentul de a susține un stil de viață echilibrat și de a pune la dispoziție produse care respectă atât tradiția, cât și cerințele consumatorilor moderni”, declară Radu Gherman, Director de Achiziții Produse Ultra-Fresh, Carrefour România.
Investiție de 100 de milioane de euro și extindere națională
Lansarea Natur`A în Carrefour face parte dintr-o investiție de 100 de milioane de euro, destinată extinderii capacității de producție și creșterii accesului consumatorilor la produse de panificație de înaltă calitate. Această investiție a permis construirea unei noi brutării în Pantelimon, adiacente celei existente pentru chifle de hamburgeri, devenită funcțională la începutul anului 2024. Noua unitate poate acomoda trei linii de producție și permite atât deservirea pieței locale, cât și a altor țări din regiune.
Estimările arată că până la sfârșitul anului 2025, Natur`A va avea aproximativ 280 de angajați. Întregul proiect de investiție presupune crearea a peste 300 de noi locuri de muncă pe lângă echipa inițială de 130 de oameni din cadrul Lantmännen Unibake România.
"Această investiție reflectă angajamentul nostru de a transforma industria panificației prin produse de înaltă calitate, păstrând tradiția coacerii pe vatră și folosind ingrediente curate," a adăugat Viorel Ognean, Director General, Lantmannen Unibake.
Crescând într-un mic oraș de munte, am avut mereu acces la resurse naturale și am învățat de la bunica mea secretele plantelor medicinale și ale rețetelor tradiționale. Această pasiune m-a condus către o carieră în...
Metroul bucureștean scurtează drumul spre prevenția cancerelor asociate infecției cu HPV
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an